Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت سوم مجموعه نمایشی مسابقه ای مانگ و ئەستێرە ۲۸ اسفندسال جاری و بە مناسبت عید نوروز وارد بازار می شود.

فریاد مجیدآبادی کارگردان وسازندە این مجموعە به خبرنگار خبرگزاری شبستان درسنندج اظهار داشت: در ۲قسمت قبلی این مجموعه مانگ و ئەستێرە  استقبال فوق العاده ای از سوی مخاطبان با فرهنگ کرد از مجموعه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما با توجه به  بحران کرونایی موجود در کشور برنامه ریزی های ما برای انتشار قسمت جدید کاملا منتفی شد اما با توجه به درخواست مکرر مخاطبان جهت پخش قسمت جدید و پیرو جلسات متعددی که با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد استان کردستان تصمیم بر این شد تا برای ایجاد شور و نشاط در خانواده در این شرایط بحرانی و سرگرمی بیشتر و در خانه ماندن افراد قسمت سوم  را در روزهای پایانی سال وارد بازار کنیم .

مجیدآبادی اذعان کرد:اما یکی دیگر از نگرانی های ما در دسترس بودن آسان این مجموعه برای مردم عزیز بود تا با توجه به شرایط بحرانی در خانه خود بمانند .

وی افزود: بنابراین تصمیم بر آن شد علاوه بر پخش در تمامی فروشگاه های کردستان با تمهیدات ویژه کرونایی برای افرادی که می خواهند در قرنطینه خانگی بمانند تحویل درب منزل را در نظر گرفته ایم تا با خیال راحت در خانه خود بمانند و از دیدن این قسمت هم همچون قسمت های گذشته لذت ببرند.

گفتنی است،در مانگ و ئه ستیره ۳، ابرهیم مرادی یوسف اسدی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری، سیوان گاگلی و کارزان فاروق ایفای نقش می کنند.

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجموعه نمایشی قسمت سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به تقویت مرزبانی در ابعاد سیستم‌های الکترونیکی دریایی، گفت: تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی ظهر امروز در نشست با فرمانده و معاونین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر فعالیت در این مجموعه را یک کار خدایی دانست و اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های مرزبانی در راستای مدیریت دریایی کارآمد در جغرافیای زیستی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره اهمیت مدیریت دریایی، گفت: به سبب شرایط اقتصادی، مدیریت دریا محور در دستور همه کشورها قرار گرفته و اکنون کشورهای پیشرفته به سمت مدیریت دریا پیش می‌روند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر دریا را یک فرصت مهم و فوق‌العاده برای پیشرفت و توسعه نام برد و خاطرنشان کرد: مرزبانی دریایی نقش مهمی در مدیریت کلان دریا دارد و ارزش فعالیت این مجموعه بسیار بالا است.

امام جمعه بوشهر نقش مرزبانی در پیشرفت و توسعه جامعه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: تقویت مرزبانی بر توسعه و پیشرفت دیگر امور جامعه جامعه نقش مهمی دارد و این مهم رسالت همگانی است.

صفایی بوشهری تعامل و همکاری با مجموعه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجهز شدن مرزبانی به سیستم‌های رصد، پایش و کنترل الکترونیکی امری مهم و ضروری است.

وی بر توجه به آموزش مرزبانان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر هم با تاکید بر توجه به استیفای حقوق دولت و مرزنشینان اضافه کرد: مرزبانی در این عرصه توجه ویژه‌ای دارد و همکاری و تعامل مرزنشینان استان بوشهر با مأموریت‌های مرزبانی ستودنی است.

سرهنگ خسروی از مجهز شدن این مجموعه به امکانات نوین خبر داد و بیان کرد: با تجهیز مرزبانی به وسائل پیشرفت امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

وی افزود: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند