Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کاظم حسین زاده سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارگاه‌های متمرکز و انفرادی تولید صنایع دستی در این استان ضدعفونی شده اند.

 حسین زاده اظهار کرد: پیرو دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارگاه‌های تولید صنایع دستی استان کرمان ضدعفونی و گندزدایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تعطیلی بازارچه دایمی صنایع دستی واقع در کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان خبر داد و تصریح کرد: تمامی دوره‌های آموزش صنایع دستی استان کرمان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

حسین زاده با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ۷۰ هزار صنعتگر صنایع دستی است، بیان کرد: امید می‌رود هنرمندان و صنعتگران استان کرمان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری لازم را به عمل آورند.

او به لغو مجوز‌های راه اندازی بازارچه‌های موقت نوروزی صنایع دستی استان کرمان تاکید و خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ۲۲ بازارچه نوروزی صنایع دستی با بیش از ۴۰۰ غرفه در سطح این استان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اخبار فرهنگی صنایع دستی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»

 اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد.

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس