Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: فعالان اقتصادی لرستان در تهیه و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا یاری گر گروه های درمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حسین سلاح ورزی» امروز(24 اسفند) در جمع خبرنگاران، افزود: فعالان اقتصادی استان لرستان با تهیه تجهیزاتی چون لباس و ماسک یاری رسان تیم های پزشکی و درمانی استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان لرستان بیان کرد: تاکنون توسط فعالان اقتصادی استان لرستان ۲۵۰ دست لباس مخصوص کادر درمانی و چهار هزار عدد ماسک برای بیمارستان الشتر خریداری  و در اختیار این بیمارستان ثرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: همچنین یکهزار عدد ماسک N۹۵ ، سه هزار عدد ماسک سه لایه جراحی و پنج دستگاه تب سنج امروز به طور مستقیم برای بیمارستان الشتر ارسال شد .

 

سلاح ورزی اذعان داشت: این روند برای سایر بیمارستان های استان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز شهرستان سلسله بیشترین شیوع ویروس کرونا در استان را دارد، اظهار داشت:  با راه اندازی پویش«نفس» در راستای کمک به مراکز بیمارستانی و بیماران کرونایی این شهرستان اقدام شده است.

 

سلاح ورزی افزود: پویش "نفس" کرونا برای تامین برخی از نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی لرستان با همراهی خیران اقتصادی استان ایجاد شده  است.

 

وی با بیان اینکه خریداری ناسم و لباس برای بیمارستان سلسله بخشی از اقدامات این پویش بوده است، ابراز کرد: اقدامات بسیار خوبی در حال شکل گیری است.

 

سلاح ورزی  با دعوت از خیران و فعالان اقتصادی برای پیوستن به پویش "نفس"  خاطرنشان کرد:‌ جهت تامین برخی نیازهای بیمارستانی و مراکز درمانی لرستان در راستای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تا سه روز آینده اقلام درمانی و بهداشتی دیگری نیز خریداری و توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: در این راستا چهار دستگاه ونتیلاتور آمریکایی، هشت دستگاه پالس اکسی متر، گان و لباس یکپارچه برای کادر درمانی، ماسک N۹۵ و ماسک جراحی برای کارکنان بیمارستانی و  دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار می گیرد.

 

سلاح ورزی افزود:‌ برای خرید و تامین این اقلام حدود ۱۱ میلیارد تومان نیاز است که بخشی از آن توسط فعالان اقتصادی و اعضای پویش نفس تامین شده تکمیل و تحویل تجهیزات نیازمند حمایت و همراهی سایر شهروندان است.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان لرستان اظهار کرد: افراد خیر می توانند کمک های خود هرچند اندک را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۵۰۸۸۸۳۱، شماره‌حساب ۱۳۷۹۶۲۵۰۶۲ و شماره شبا ‏IR۵۵ ۰۱۲۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۱۳۷۹  ۶۲۵۰  ۶۲ بانک ملت واریز نمایند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا ویروس فعالیت اقتصادی فعالان اقتصادی استان لرستان ویروس کرونا سلاح ورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی