Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@19:12:43 GMT

لاریجانی: کلینیک‌های ریه در استان‌ها فعال شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۰۷۵

لاریجانی: کلینیک‌های ریه در استان‌ها فعال شوند

به گزارش جماران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استانداران اصفهان، مرکزی و فارس با اشاره به لزوم واکنش سریع ستادهای مدیریت بحران در هر یک از این استان ها، خواستار به کارگیری تمامی ظرفیت‌های استان ها برای آگاه سازی و اطلاع رسانی بموقع و نیز استفاده از توان همه دستگاه‌ها برای ارتقای  هداشت محیط های عمومی در مقابله با ویروس کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با کمک سایر نهادها پیگیری های مستمری را صورت داده است است تا نیازمندی ها و امکانات مورد نیاز همه مناطق کشور برای مقابله با این بیماری هر چه سریعتر تامین شود، از استانداران خواست تا با بسیج  همه دستگاه ها ضمن رسیدگی به وضعیت مبتلایان، مانع از شیوع بیشتر ویروس کرونا شوند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت و گوی  قبلی خود با وزیر بهداشت و تلاش این وزارتخانه مبنی بر فعال سازی و تجهیز  کلینیک های تخصصی ریه در استان ها، این اقدام را راهکاری ضروری برای درمان مبتلایان به کرونا دانست و افزود: درمان و رسیدگی تخصصی به مبتلایان کرونا از طریق پشتیبانی و تجهیز تیم های پزشکی باید در سطحی باشد که آمار تلفات در  استان ها به روند نزولی رسیده و به کمترین تلفات ممکن تقلیل یابد.
  لاریجانی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی که در اقصی نقاط کشور درخط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، اظهار داشت: باید از خدمات همه نیروها و کسانی که برای رفع کمبودها و نیازهای روزمره مردم در بخش های مختلف تلاش می کنند، تشکر کرد و قدردان مجاهدت های آنان بود.

 رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا کشور با همبستگی جمعی، عزم ملی و روحیه امید و مسئولیت پذیری  از این بحران به سرعت عبور کند.

لاریجانی همچنین با تاکید بر اهمیت استقرار افراد در منازل و پرهیز از سفرهای درون شهری و برون شهری در جهت مهار این بیماری، خواستار مدیریت صحیح و برنامه ریزی استانداران برای کاهش ترددها شد.

 آقایان عباس رضایی، عنایت الله رحیمی و سیدعلی آقا زاده،  استانداران اصفهان، فارس و مرکزی  نیز در این گفت و گوهای تلفنی ضمن ارایه گزارشی از آخرین اوضاع و برنامه های اجرا شده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، به تشریح اقدامات خود در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا،  بهره گیری از ظرفیت های نیروهای مسلح واستفاده از کمک های خیرین و نیکوکاران پرداختند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران اخبار کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد مهدی اسماعیلی عصر سه‌شنبه در پیامی تصویری به هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» در فومن زادگاه «مرحوم کیومرث صابری» عنوان کرد: مرحوم صابری فومنی روزنامه‌نگار و چهره ای رسانه ای و مولف بود، مولفی که فصل نوینی در فعالیت‌های کاری خود باز و آغاز کرد.

وی تصریح کرد: صابری فومنی هنرمند و روزنامه نگاری بود که با ایمان و رعایت مرزهای اخلاق، طنز را در حوزه اجتماعی و سیاسی وارد جریان رسانه ای کشور کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: آنگونه که دوران طنز را می توان به ۲ دوره قبل و بعد از صابری تقسیم کردو امروز پس از صابری هنوز طنز در کشور ما تقویت نشده است و تا جایگاهی که صابری داشت و برای این هنر ایجاد کرده بود، فاصله بسیار دارد.

هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» همزمان با ۱۱ اردیبهشت سال‌مرگ مرحوم «کیومرث صابری فومنی» ادیب و طنزپرداز معاصر و خالق نشریه «گل آقا» در زادگاه وی شهر فومن برگزار شد.

دبیر جشنواره ملی طنز و رسانه (طنز پهلو) هم  در این مراسم گفت: هزار و ۱۲۹ اثر در پنج قالب شعر، داستان، کاریکاتور، کارتون، نثر و چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی به هشتمین‌جشنواره ملی طنز و رسانه ارسال شد.

عباس حسین نژاد افزود : این درحالی است که سال گذشته ۴۶۲ اثر به جشنواره ارسال شده بود.

وی ادامه داد: بیشترین آثار ارسالی از استان تهران بود و استان‌گیلان هم از این نظر در رتبه ششم قرار دارد.

به گفته وی، ۱۲۱ رسانه رسمی در این جشنواره شرکت کردند که از این‌تعداد ۴۴۸ رسانه ثبت شده و ۶۸۱ رسانه شخصی بودند.

وی ادامه داد: طی توافقی با امور رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تشکیل کلاسهای آموزشی ویژه مطبوعات و رسانه ها اعلام آمادگی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت