Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:32:20 GMT

توضیحات آذری در خصوص مطالبات دو بازیکن برزیلی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۴۰۹

توضیحات آذری در خصوص مطالبات دو بازیکن برزیلی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: رای فیفا علیه باشگاه فولاد در پرونده دو بازیکن برزیلی قابل استیناف است.

به گزارش ورزش سه، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص محکومیت باشگاه فولاد درباره سیلوا سوارز و لوپز وینسوس دو بازیکن برزیلی سال گذشته این باشگاه با رای فیفا، به مهر گفت: گویا بخشی از تعهدات باشگاه فولاد نسبت به این بازیکنان باقی مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دفاعیاتمان را به فیفا ارسال کرده و درخواست گراندز داده ایم. این رای قابل استیناف است.

 

وی افزود: از طرف دیگر تلاش می کنیم با این بازیکنان مصالحه کنیم. در جریان این مطالبات نبودم ولی گویا روی هم رفته ادعای طلب ۲۳۰ هزار دلاری کرده اند. باشگاه هم قبل از حضور من ۶۰ هزار دلار به این بازیکنان پرداخت کرده ولی رسید فولاد در محاسبات فیفا لحاظ نشده است.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین در خصوص آخرین وضعیت درخواست استیناف این باشگاه در رای کمیته تعیین وضعیت (محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات) به خاطر جذب محمد بلبلی تصریح کرد: تاکنون دو، سه جلسه برگزار شده است. در آخرین جلسه جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ما به ۵۰ میلیون کاهش یافت. باشگاه استقلال و خود بازیکن هم تبرئه شد. باشگاه داماش (باشگاه مبدا بلبلی) مجددا روی این رای درخواست استیناف داد. آقایان می گویند بلبلی بازیکن آماتور نیست و ۱۰۰ میلیون تومانی که از استقلال دریافت کرده است را جزو دستمزدهایش حساب کرده اند. در حالی که دستمزد بلبلی با داماش ۱۰ میلیون تومان و آماتور بوده است.

 

آذری تصریح کرد: اگر در آن زمان بنده در باشگاه فولاد بودم اجازه نمی دادم دست به جذب بازیکنی با این شرایط بزنند. کما اینکه در همین نیم فصل هم شش، هفت بازیکن به فولاد پیشنهاد شدند که شرایط مشابهی داشتند. همواره نسبت به جذب بازیکنی اقدام کرده ام که فسخ قرارداد یا مفاصا حساب دستش باشد.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره اینکه آیا کمیته استیناف و تعیین وضعیت به نوعی با این رای به سود استقلال عمل کرده است؟ گفت: خیر استقلال بر اساس موازین قرارداد بسته است. استقلال تخلفی مرتکب نشده و بر اساس برگه فسخ قرارداد اقدام به جذب بلبلی کرده است.

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل مدیرعامل باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم

به گزارش ورزش‌سه، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که تیمش‌ موفق شد پیروزی بزرگی در آخرین مسابقه به دست بیاورد، باز دیگر درباره رای کمیته انضباطی صحبت کرد و آن را غیرمنصفانه دانست و گفت: ببینید بحث منصفانه بودن یا نبودن این رأی چیزی نبود که ما قبول داشته باشیم. اگر بخواهیم بگوییم ناعادلانه بود محروم می‌شویم. شما رسانه ها باید بگویید و اعتراض کنید چون واقعا رأی باید سه بر صفر به نفع ما می‌شد. به هر حال استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط میزبانی را فراهم کند.
او ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی استقلال خوزستان را مقصر دانسته است، درصورتی که استقلال خوزستان کاره ای نیست. آقای نجفی مدیرعامل محترم استقلال خوزستان سوم اردیبهشت مصاحبه کردند و گفتند من از قبل نامه زدم و گفتم ما استادیوم غدیر را به استقلال ملاثانی نمی‌دهیم‌. اسنادش هم موجود است.خب زمانی که اعلام کرده اند ما زمین را نمی‌دهیم و استقلال ملاثانی این زمین را معرفی می‌کند با علم اینکه می‌دانستند زمین را به آنها نمی‌دهند، خب مقصر کیست؟ استقلال خوزستان یا استقلال ملاثانی؟!
رجب‌زاده سپس اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری جمع‌بندی کرد و افزود: پس به نظر من مقصر استقلال ملاثانی بوده است و رأی باید به نفع ما صادر می‌شد.خیلی جالب است که کمیته انضباطی آمده استقلال خوزستان را مقصر و جریمه کرده است و بعد هزینه‌های تکرار بازی را روی دوش استقلال ملاثانی گذاشته است. خب اگر استقلال خوزستان مقصر است چرا هزینه های بازی را استقلال ملاثانی باید بدهد، اگر استقلال ملاثانی مقصر است چرا بازی بازی ۳ بر صفر نمی‌شود؟
الان خیلی برای من جالب است که هم استقلال ملاثانی مقصر شده و هم استقلال خوزستان. درصورتی که یک مقصر باید معرفی شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با تاکید بر این نکته که به حکم کمیته انضباطی اعتراض دارند ‌و‌ پرونده را به استیناف می‌برند، بیان کرد: این مسائل وجود دارد و ما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم. از کمیته استیناف که انسان های محترم و شریفی هستند  توقع دارم که اگر حق فجرشهید سپاسی ۳ بر صفر است ۳ امتیاز را بدهند. دنبال تکرار بازی نباشیم. استقلال ملاثانی به هر دلیلی نتوانسته میزبانی بکند. 
رجب‌زاده در ادامه حتی خبر از بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌دهد و می‌گوید: این پرونده اگر وارد cas شود، cas می‌گوید استقلال خوزستان چه ربطی به پرونده دارد و اصلا کاری به این باشگاه ندارد. می‌گوید ملاثانی باید شرایط را فراهم می‌کرده و نتوانسته فراهم کند. آنها دنبال شخص سوم نیستند. باشگاه لایحه را نوشته و در روزهای آینده به کمیته محترم استیناف تقدیم خواهیم کرد و آنچه را که حق است اجرا کنند. اگر حق با ما نیست ما را متقاعد کنند، اذعان عمومی را  طبق قوانینی که دارند متقاعد کنند. الان در این قضیه ما متقاعد نشده‌ایم و اعتراض داریم و قطعا پیگیری خواهیم کرد و انشاالله که حق به حق دار برسد. چون چنین مواردی قبلا هم بوده و اتفاق افتاده است. حتی اگر این رأی تکرار شود مطمئن باشید باشگاه‌ ما به AFC و CAS شکایت خواهد کرد.
ما پیگیری خواهم کرد و نمی‌گذاریم این حق از فوتبال استان ضایع شود.
سرمربی فجر در پایان گفت: از مسئولین استان، استاندار محترم، نماینده های مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و امام جمعه محترم استان توقع داریم پیگیری کنند و حق فوتبال استان را بگیرند. چرا باید بازی تکرار شود؟ اصلا بازی نباید تکرار شود. ان‌شاالله کمیته استیناف همان چیزی که حق است را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟