Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@03:21:50 GMT

احتمال تعطیلی مترو تهران وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۶۷۶

به گزارش خبرنگار ایرنا، «رضا کرمی محمدی» عصر امروز شنبه در یک نشست خبری که بصورت مجازی برگزار شد، افزود: در صورت گسترش ویروس کرونا در پایتخت ناوگان مترو تهران تا زمان عادی شدن شرایط تعطیل خواهد شد.

وی در مورد فروش آنلاین فروشگاه  های شهروند و میادین میوه و تره بار تهران نیز گفت: فروشگاه های شهروند و میادین تره بار برای چندماه نیاز مردم، اقلام و کالاهای لازم را تامین و انبار کرده است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: عملیات فروش آنلاین میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند نیز تا پایان این هفته عملیاتی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا وزارت بهداشت قصد استفاده از سوله های مدیریت بحران شهرداری را دارد؟، اظهار کرد: درخواست از سوی وزارت بهداشت بوده، اما هنوز به مرحله ای نرسیده است که بخواهند از آن استفاده کنند. 

کرمی محمدی در باره عدم رضایت شهروندان از تبدیل سوله های ورزشی به نقاهتگاه بیماران کرونایی و آتش زدن یکی از سوله ها در منطقه ۱۹ نیز گفت: از ابتدا که این درخواست از سوی وزارت بهداشت مطرح شد، بین ۱۱۵ سوله موجود، مطالعه کاملی انجام دادیم  و آنهایی که بیشترین فاصله به مناطق مسکونی را داشتند انتخاب کردیم.

وی افزود: ۸ سوله انتخاب شده فاصله خوبی از محل سکونت مردم دارند و مردم نباید نگران این باشند که در یک منطقه مسکونی این کار را انجام می دهیم.

کرمی محمدی در باره احتمال افزایش سوله های تجهیز شده به بیش از 8 مورد نیز گفت: به نظر نمی رسد ظرفیت اضافه ای لازم باشد. 

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران  درباره چگونگی تامین امنیت بیماران در سوله ها گفت: از نظر بهداشتی کاملا بررسی شده است که این مساله مشکلی برای مردم ایجاد نکند بلکه کمک به آنها باشد. 

سعادت آباد تنها نقطه آلوده تهران نیست

از رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران سوال شد گویا چند نقطه تهران از جمله سعادت آباد به عنوان مکان های پرخطر کرونا معرفی شده اند. آیا این موضوع را تایید می کنید؟

کرمی محمدی پاسخ داد: احتمالا این قبیل مطالب به وسیله نرم افزار وزارت ارتباطات آمده و نتیجه برخی تست ها است که ارائه می شود.

وی افزود: از آنجایی که مناطقی مانند سعادت آباد بیشتر از این نرم افزار استفاده کرده اند، نتایج اینگونه شده و اگر در مناطق جنوبی شهر اطلاعات با این نرم افزار تکمیل شود، مسلما نقاط حساس بیشتر از نقاط مرکزی و جنوبی است. در نتیجه خیلی نمی توان به آن اعتماد کرد. 

بر اساس آخرین گزارش ستاد ملی کرونا، تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، ۶۱۱ نفر جان باخته و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

استان تهران با تعداد 3 هزار و 323 فرد مبتلا به ویروس کرونا یکی از کانونهای اصلی شیوع این بیماری در کشور است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مدیریت بحران کرمی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟