Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم سلیمانی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گروه اطلاع رسانی کرونا استان یزد اظهار کرد: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کوئید ۱۹ در استان یزد به ۲۹۰ نفر رسید.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کرونایی دیگر به جمع بیماران استان یزد افزوده و جواب تست کرونای آنها مثبت شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد عنوان کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان و با بررسی افراد مشکوک به ابتلاء ویروس کرونا در استان یزد، تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۴ اسفند ماه جاری تعداد افراد قطعی مبتلا به این بیماری به ۲۹۰ نفر رسیده که براساس آخرین آمار، ۲۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با تاکید بر اینکه نیاز به مشارکت و همکاری مردم برای مقابله با کرونا جدی است، بیان کرد: حداقل کاری که مردم می‌توانند در این شرایط انجام دهند، خودداری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و ایمن نگاه داشتن خانه‌ها است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا فوت وزارت بهداشت و درمان ویروس یزد کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان