Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه ۲۳ اسفند:
دیشب با لوگوی جعلی تسنیم خبر فوت کرونایی آقای خاتمی منتشر شد. من تکذیب کردم. بعد توییت آقای بهنود را دیدم: هاشمی امشب تنها نیست. هشتگ خاتمی! با خودم گفتم آقا مسعود تو هم؟  دیدم بهنود هم توضیح داده که لوگویش را جعل کرده‌اند. توی همین هیر و ویر یکی خبر فوت خودم را با لوگوی جعلی تسنیم فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگه تسلیم شدم.
صبحی با  یکی از دوستان سیاسی تلفنی حرف می‌زدم. بی‌مقدمه گفت دیشب ۳۷ مسئول ایرانی کرونا گرفتند. خیلی جا خورردم. پیامکی را فرستاد که آقای ولایتی یک جا ۳۷ مسئولیت دارد. یک‌تنه آمار مسئولان کرونایی را بالا برد. خداوند شفایشان دهد.
ظهری اخبار گفت بنا به آمار رسمی در بیست و چهار ساعت گذشته، هشتاد و پنج نفر جان دادند!! دردناک و وحشتناک.
آقای ملکیان دانشمند کم‌نظیری است. امروز متنی از ایشان خواندم که آدم‌ها باید باغ اندرونی داشته باشند که در غربت تنهایی به آن‌جا سفر کنند. چه خوب. البته احتمالا بعد کرونا ملت عارف شوند و از باغ اندرونشان بیرون نیایند. در این صورت آژانس‌های مسافرتی تکلیف خودشان را بدانند.
والا فکر می‌کردم کرونا علاقه ویژه‌ای به مسئولان ایرانی دارد. امروز معلوم شد بزرگوار راه ترقی را خوب بلد است و به مسئولان  همه‌ دنیا ارادت ویژه‌ای دارد. رییس جمهور برزیل. همسر نخست وزیر کانادا.۱۰ نماینده پارلمان فرانسه. پادشاه و ملکه نروژ. وزیر کشور استرالیا. معاون وزیر بهداشت انگلیس ( آقای حریرچی شان) همه مبتلا شدند. هم طی‌الارض می‌کند، هم جهاندیده شده حسابی، به همه قاره‌ها سر زده.
این همه روغن بنفشه را دست انداختیم. کلی مشابه خارجی اش هم پیدا شد. یک کشیش در نیجریه سوپ ضد کرونا معرفی کرده. هندوها گفته اند ادرار گاو یا کودهای گاوهای هندی( مشابه عنبر نسای خودمان) علاج کروناست. دادستانی نیویورک هم از یک کشیش شکایت کرده که دارویی حاوی ذرات نقره درست کرده برای کرونا. البته این دارو ها بر خلاف گل بنفشه خوردنی  است.
نوه‌ها را خیلی روزه ندیدیم. امروز هادی حوصله‌اش سر رفته. بهانه بستنی کرده. پدرش رفته برایش خریده. به ما گزارش تصویری داده. خدا زندگی بهتری برای اینها فراهم کند.
فیلم  مرد ماه جوزا- gemini man را دیدم. آمریکایی محصول  ۲۰۱۹.درمورد یک مامور امنیتی که برای پایان دوره کاریی‌اش با  دست‌کاری بیولوژیک و  ژنتیکی یکی مثل او ساخته بودند.
یک جوک با حال دیدم که نقل قول با مزه ‌ای از امام خمینی بود. اهانت نبود. گفتم حالا که  تو این جوک‌ها با خدا شوخی می‌کنیم، این را  هم بگذارم. شیطان را لعنت کردم نگذاشتم . خدا خودش صاحب ماست ولی این بزرگان صاحب‌ دارند. شوخی بردار نیست. شما به من اعتماد کنید بخندید. تا فردا.

* منتشر شده در کانال شخصی

کد خبر 1364828

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان