Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسنی بندپی در ادامه گفت: کارخانجات و واحدهای تولید مواد خوراکی مورد نیاز مردم با تمام توان مشغول فعالیتند.

وی تاکید کرد که هدف شایعه سازان ایجاد دغدغه بیشتر در زندگی روزمره مردم است.

استاندار تهران با بیان اینکه هیچ تغییری در ساعات کار فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مشاغل ضروری، صورت نخواهد گرفت اضافه کرد که ساعت کار فروشگاه‌های بزرگ (شهروند، رفاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) افزایش خواهد یافت.

محسنی بندپی این را هم گفت که واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده، ماسک و ... به صورت 24 ساعته همچنان مشغول کار خواهند بود.

وی ادامه داد: برخی با انتشار اخبار کذب آرامش مردم را خدشه دار می کنند این در حالی است که هیچ گاه قرنطینه کردن شهرها از جمله تهران مطرح نبوده و پلیس فتا با این افراد برخورد می کند.

وی ادامه داد: آنچه در استان تهران مدنظر است این است که تمامی مشاغلی که فعالیت‌ها آنها با تامین مایحتاج مردم در ارتباط است مثل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها ساعات کاری آنها افزایش پیدا می کند تا تراکم جمعیت به حداقل برسد.

استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که از قبل انجام شده مایحتاج عمومی و اقلام اساسی مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد و در انبارها ذخیره‌سازی شده تا در اختیار مردم قرار داده شود و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

محسنی بندپی سپس گفت: تمامی کارخانجاتی که وظیفه تولید مایحتاج مردم را بر عهده دارند به صورت 24 ساعته فعال هستند ضمن اینکه کارخانجات تولید اقلام بهداشتی، ماسک و دستکش نیز به صورت سه شیفت فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنچه امروز تصمیم گیری شده اینکه در 14 مبادی خروجی و وروی تهران امکانات بهداشتی و غربالگری افراد انجام می شود بیان کرد: به کمک نیروی انتظامی، راهداری و دانشگاه علوم پزشکی امکانات تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی تهران فراهم می شود تا نسبت به شناسایی افراد مشکوک به کرونا ویروس و قرنطینه آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: احتمال تعطیلی مترو تهران به دلیل شیوع کروناویروس

استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: این امکان فراهم شده تا 15 گروه از جمله کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، زنان باردار و افراد بالای 50 سال در محل کار حضور پیدا نکنند ضمن اینکه کسانی که امکان دورکاری دارند بتوانند وظایف خود را انجام دهند که این امر سبب سبک سازی ادارات شده است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s0z خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ساعات کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902272

دیگر خبرها

  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت