Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: باید همه ظرفیت‌های موجود را برای عبور از شرایط خاص این روز‌های کشور بسیج کنیم و البته وزارت صمت با همه توان در کنار سایر عوامل دخیل در مقابله با کرونا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رحمانی افزود: در مقطعی از تاریخ قرار داریم که خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان علیرغم همه مشکلات و چالش‌ها یک فرصت بزرگ و ارزشمند است که حتماً باید قدر بدانیم و همه ظرفیت‌های خود را به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: این روز‌های جلوه‌هایی از فداکاری در عرصه‌های مختلف پزشکی و درمانی کشور شاهد هستیم که جا دارد از صمیم قلب از همه تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کنیم.

رحمانی تصریح کرد: همسو با عزیزان فعال در حوزه بهداشت و درمان کشور، ارکان مختلف تولیدی، صنعتی و صنفی نیز با وجود همه محدودیت ها، به صورت شبانه روزی تلاش خود را وقف تولید و تامین حداکثری نیاز‌های کشور به ملزومات و محصولات بهداشتی نموده اند و با تمام وجود پای کار هستند تا بتوانند بخشی از دغدغه‌های مردم را در این بخش کاهش دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از زحمات و تلاش همه جهادگران عرصه تولید به خصوص در زمینه تولید اقلام بهداشتی تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس وزارت صمت اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود