Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد افکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون ۶ تن از بیماران بستری در بیمارستان سجادیه تربت‌جام فوت کرده‌اند که ابتلای چهار تن از آنان به کرونا قطعی بوده و ۲ تن دیگر نیز مشکوک به کرونا هستند که منتظر جواب نهایی آزمایشهای آنها هستیم.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ۲۱ نفر از موارد مشکوک به کرونا در این شهرستان منفی اعلام شده است ادامه داد: ۱۸ نفر از بیماران نیز تاکنون از بیمارستان مرخص شده و در منازل خود قرنطینه و تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بخش عفونی بیمارستان سجادیه تربت جام بستری هستند.

وی گفت: دیر رسیدن جواب آزمایش‌های بیماران مشکوک به کرونا از مهمترین مشکلات پیش روی مبارزه با این بیماری است و در حال حاضر منتظر جواب نهایی ۴۴ نمونه آزمایشگاهی هستیم.

دکتر افکار خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی را مهمترین اقدام موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و افزود: همه مردم باید با جدیت به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و انواع ضدعفونی کننده ها در این شهرستان مشهود است.

او گفت: سه بیمارستان سجادیه، مهر مادر و ارتش در این شهرستان با افزون بر ۱۹۵ تخت مجهز برای پذیرش مبتلایان به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

شهرستان تربت‌جام در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تربت جام ویروس کرونا سلامت روان سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت جام ویروس کرونا سلامت روان سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تربت جام ویروس کرونا سلامت روان سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشکوک به کرونا تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید