Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین‌محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به بحران کرونا در کشور گفت:‌ این یک امتحان الهی است ما هم در معرض امتحان هستیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال با امتحان‌های مختلف عیار مومنان را مشخص می‌کند، افزود:‌ با توجه به خوف و ترسی که در جامعه اتفاق افتاده برای غلبه بر این خوف و ترس باید به خدا پناه برد چرا که خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند:‌إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ، که با اعتقاد و توکل به خدا و استقامت در بحران‌ها دیگر جای خوف و نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه همه چیز در ید قدرت خدای متعال قرار دارد، و با دانستن این مطالب میتوان آرامش درجامعه حاکم شود، ادامه داد:‌در وهله اول برای عبور از بحران باید به خدا اتکا کرد و از خدا خواست تا جامعه را از این بلا نجات دهد.

سرهنگ رضایی تنها دعا و توکل به خدا را برای عبور از بحران کروناه کافی ندانست و یادآور شد: معنویت در کنار عقلانیت است و در همان آیه استقامت به معنای درجا زدن نیست بلکه تلاش و مبارزه با بحران است.

وی به توصیه دستورات پزشکان تاکید کرد و افزود:‌هنوز در جامعه ما برخی‌ها این بحران را جدی نگرفتند و باعث شدند کار درمان و پیشگیری از بحران را سخت کنند که با دستور فرماندهی معظم کل قوا به نیرو‌های مسلح ان اشاء الله شاهد شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به اینکه به محض شرایط بحرانی کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی سپاه در مازندران آغاز به کار کرد، اضافه کرد:‌با ساماندهی بسیجیان در چهار گروه سفیران سلامت، ناظران سلامت، مدافعان سلامت و نیز ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت به جنگ کرونا ویروس رفتیم.

به گفته سرهنگ رضایی ۱۸۰ کارگاه تولید ماسک بهداشتی و لوازم پزشکی در مازندران به صورت خودجوش توسط بسیجیان راه‌اندازی شد.

وی در همین رابطه اعلام کرد:‌ روزانه ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی با استاندارد‌های علوم پزشکی تولید و بین مردم توزیع شد و این چرخه تولید تا از بین رفتن بحران همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به ایجاد فضای همدلی و مشارکت مردمی در بحران‌ها اشاره کرد و گفت:‌ همان طور که از اوایل انقلاب تا به امروز بحران‌های مختلف را با همدلی و همکاری مردم و مسؤولان پشت سر گذاشتیم امروز نیز این بحران را پشت سرخواهیم گذاشت.

سرهنگ رضایی در پایان با بیان اینکه این اولین و آخرین بحران نخواهد بود چرا که در طول انقلاب با انواع مختلف بحران‌ها مواجه بودیم، تاکید کرد: مجموع سپاه و بسیج آماده مقابله با بحران‌ها است چرا که این نهاد انقلابی متعلق به نظام و مردم و انقلاب است و بر حسب رسالت و ذاتش با افتخار به مردم خدمت می‌کند.

سرهنگ برمر فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ به عنوان فرمانده سپاه فریدونکنار معارفه و نیز سرهنگ دوم پاسدار جمشیدی فرمانده جدید سپاه شهرستان سیمرغ شد.

گفتنی است سرهنگ عبدالله جعفرزاده فرمانده سپاه با اخلاص و خدوم سپاه فریدونکنار هفته گذشته بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

104 / 361 ماسک دستکش تولید ماسک کرونا کووید 19 مبارزه با کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ماسک دستکش تولید ماسک کرونا کووید 19 مبارزه با کرونا جانشین فرمانده سپاه کربلا بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد