Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند با تاکید بر اینکه باید از فضای مجازی در راستای حفظ آرامش جامعه استفاده شود تصریح کرد: امروز با روحیه جهادی بخشی از نیازهای مردم برطرف شده است و این مهم باعث افتخار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» روز شنبه (24 اسفند)  در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه  در حال حاظر مهمترین کمک به دولت شرکت در پویش در خانه بمانیم و همچنین  پرهیز از رفتارهایی که قوانین و مقررات را زیر پا می‌گذرد می باشد  تصریح کرد: در شرایطی که مسئولان در کنار مردم با روحیه جهادی توانسته اند بسیاری از کاستی‌ها را برطرف کنند دشمن به دنبال بزرگ نمایی مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه  امروز با روحیه جهادی بخشی از نیازهای مردم برطرف شده است و این مهم باعث افتخار است ادامه داد: در زمان آغاز بحران و شیوع ویروس کرونا حداقل ها در داروخانه‌های ما وجود داشت این درحالی است که بسیاری از کشورهای پیشرفته این امکانات را نیز نداشتند.

 

گراوند با تاکید بر اینکه باید از فضای مجازی  در راستای حفظ آرامش جامعه استفاده شود تصریح کرد: در فضای مجازی باید آرامش رعایت شود و به آمار و ارقامی که از متولیان امر اعلام می‌شود اعتماد کنید در مورد استان هرچه مثبت باشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اعلام می کنند و نیازی به پنهان کردن نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی در خارج از مرزها ایران اسلامی به دنبال انحراف کشیدن ذهن مسئولان نظام و همچنین درگیر کردن آنها با مسائل دیگرهستند تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایرا حکومتی مستقر است که بر مبنای قانون و حفظ کرامت انسانی تصمیمات اتخاذ می گردد و به هیچ عنوان نمی توان پذیرفت که عده‌ای وارد شوند و بگویند ما جاده را می بندیم این کار با هیچ منطقی سازگار نیست.

 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این افراد تلاش می‌کنند ذهن مسئولان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند ادامه داد: این درحالی است که نیروی انتظامی و بسیج در میدان هستند و باید مراقبت شود که مبادا به صورت  ناخواسته در دام دیگران گرفتار شویم چرا که رسانه‌های خارجی برخی مسائلی که رخ می‌دهد را بزرگ می‌کنند.

 

گراوند با بیان اینکه  پویش فعالان اقتصادی استان بوشهر به عنوان یک طرح الگو در کشور مورد توجه بوده است خاطرنشان کرد: در همین ارتباط بازار و اصناف بوشهر امروز باید بعنوان الگو در کشور معرفی شوند چرا که این افراد در شرایطی که اوج کار آنها بود به صورت خودجوش تعطیل کردند.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط کسبه و بازاریان استان بوشهر اضافه کرد: بخش اقتصادی استان بوشهر با وجود همه مشکلات و تنگناه ها اما در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در کنار کادر بهداشت و درمان استان نسبت به تامین نیازهای آنها اقدام کردند.

 

استاندار بوشهر خطاب به معاون اقتصادی استانداری خواستار شد: موضوع تمدید استمهال بانکی واحدها و اصناف باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد چرا که واحدهای صنفی و تولیدی در بهترین زمان کسب و کار خود دچار چنین مشکلاتی شدند.

 

گراوند وی همچنین بر ضرورت اینکه هیچ دستگاهی حق پذیرش میهمان از سازمان‌های مرکزی خود را ندارند و پررنگ شدن پویش درخانه بمانیم در فضای مجازی تاکید کرد افزود: دستگاه‌هایی که واحدهایی دارند که در اختیار واحدهای صنفی است باید نسبت به دریافت نکردن اجاره بهای خود حداقل در ۲ ماه اسفند و فروردین اقدام کنند.

 

استاندار بوشهر در خصوص اقلام مورد نیاز شب عید تصریح کرد: استان بوشهرهیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام مورد نیاز شب عید ندارد و نه تنها نیاز استان بلکه با توجه به تخلیه کشتی کالاهای اساسی در استان امکان تامین برخی نیازهای استان‌های دیگر را نیز داریم  .

 

وی یادآور شد: میوه شب عید که شامل سیب و پرتقال است در روزهای آینده توزیع و نگرانی در خصوص این اقلام نیست.

 

گراوند در خصوص لغو برخی پروازها یادآور شد: هرچند روز گذشته پرواز مشهد - بوشهر لغو و در زمان حاضر برخی پروازهای خارگ، بهرگان و عسلویه به برخی استان‌ها لغو شده و تلاش شده پرواز بوشهر - تهران نیز به کمترین حد ممکن برسد اما لازمه تصمیم گیری در این خصوص و ساعت کار دستگاه‌های اجرایی باید از سوی ستاد ملی انجام شود.

 

وی با تاکید بر اینکه  افراد مستقر در گلوگاه‌ها باید تجهیزات لازم بهداشتی را در اختیار داشته باشند و تمام عوامل موجود مکلف هستند امکانات مورد نیاز آنها تامین کنند تصریح کرد:  پشتیبانی شهرداران از گلوگاه‌ها، ضد عفونی کردن شهرها و روستاها، بلوک بندی شهر بوشهر و استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در این راستا استفاده شود.

 

گراوند بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن‌های تاکید کرد و افزود: در حوزه تامین اقلام بهداشتی در حال حاظر ژل و الکل در داروخانه ها وجود دارد اما هنوز در بخش ماسک کمبودهایی است که در کنار تولید باید بر توزیع نیز نظارت شود.

 

استاندار تصریح کرد: با توجه به اینکه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند باید اولویت دانشگاه علوم پزشکی تامین اقلام مورد نیاز همکاران درمانی در بیمارستان‌های استان باشد.

 

وی ادامه داد: باهدف مقابله با کرونا، مدیران استانی و شهرستانی تا اطلاع ثانوی حق خروج از استان را ندارند و انجام ماموریت های اداری خارج از استان هم ممنوع است.

 

استاندار بوشهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح غربالگری از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می‌شود که می‌تواند در بیماریابی کمک کند در این راستا همه باید در این طرح غربالگری شرکت کنند.

 

گراوند با تاکید بر ادامه تعطیلی بازار بوشهر تصریح کرد: جز سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میوه‌فروش‌ها که ضروری است، سایر صنوف تعطیلی را  تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه دهند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روحیه جهادی استان بوشهر خبرگزاری شبستان استاندار بوشهر استان بوشهر فضای مجازی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 پس از آنکه در نیمه دوم سال 1366 تا تیر 1367 که ایران قطعنامه 598 را پذیرفت، متاثر از افزایش تسلیح عراق توسط شوروی، استفاده گسترده از سلاح شیمیایی، کمک‌های اطلاعاتی غرب به ویژه آمریکا به صدام حسین و توسعه جنگ به خلیج فارس در چارچوب جنگ نفتکش‌ها، موقعیت ایران در صحنه نبرد متزلزل شد و ایران در تصمیمی عاقلانه قطعنامه 598 را پذیرفت. کاهش حضور مردم در جبهه‌ها نسبت به سال‌های نخست جنگ نیز شرایط را پیچیده‌تر کرده بود و تصور می‌شد مردم از جنگ خسته شده‌اند. پس از پذیرش قطعنامه از سوی ایران، صدام تصور کرد ایران در آستانه از دست دادن همه جبهه‌هاست و بر حملاتش شدت بخشید. اینجا بود که ملک فهد به صدام حسین با اشاره به روحیه ایرانی‌ها یک توصیه کلیدی کرد که باعث شد صدام حسین نیز چند هفته بعد قطعنامه را بپذیرد. پس از آن نیز حملاتی انجام شد که این بار مردم در جبهه حضور گسترده یافتند و مشخص شد پادشاه عربستان درک درستی از روحیه ایرانی دارد. روایت ظریف را از آن روزها و توصیه‌ای که پادشاه عربستان به صدام کرد، می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند