Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:08:48 GMT

اخبارحوادث

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۴۸۹۲

اخبارحوادث

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت : علاوه بر پلمب این تعداد قلیان سرا، ۳۷۳ عدد قلیان نیز کشف و جمع آوری شد.

او گفت : قلیان عامل مهمی در تکثیر و شیوع ویروس کرونا دارد و از همین رو با جدیت پلمب قلیان سرا‌ها در دستور کار قرار دارد.

 براری با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای برخورد با قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌های متخلف گفت: پلیس شهرستان با جدیت به مقابله با افراد سودجو که سلامتی دیگران را به خطر می‌اندازند، می‌پردازد

21 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه کشف شد

 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو توسط کاراگاهان در شهر کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا امیری افزود: از مجموع سرقت‌های کشف شده ۲۰ فقره مربوط به قطعات و محتویات خودرو و یک فقره نیز مربوط به کشف خودروی مسروقه است

او افزود: در این طرح ۸ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 امیری افزود: مقابله با پدیده سرقت از جمله مهمترین موضوعاتی است که توسط پلیس آگاهی دنبال می‌شود

پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

محسن ویسی افزود: در راستای اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی از ۲۵ واحد صنفی توسط پلیس بازرسی انجام شد.

او افزود: در این بازرسی ها، ۲۰ واحد متخلف که عمدتا قهوه خانه‌های سنتی و مرغ فروشی‌های زنده بودند، پلمب و ۵ واحد نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند.

 ویسی هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی، روانی و سلامت جامعه عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو قلیان سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی