Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک خبرگزاری آمریکایی به نقل از مقامات  بهداشتی ایالت «واشنگتن» ایالات متحده از کمبود فضا و اقلام پزشکی برای مهار ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» شنبه شب به وقت تهران به نبرد مقامات بهداشتی واشنگتن در دو جبهه مهار کرونا  و اطمینان از وجود تسهیلات لازم در بیمارستانها برای مداوای بیماران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر «کتی لافی» یک مقام بخش بهداشتی واشنگتن در گفت وگو با آسوشیتدپرس از نظام سلامت و بهداشت موجود در این ایالات گلایه کرد. در حالی که دولت آمریکا هزاران دستگاه تنفسی، دستکش و ملزومات دیگر را برای بیمارستان‌های واشنگتن ارسال کرده، اما این حجم از امکانات نیز با توجه به روند رو به رشد رجوع بیماران به مراکز درمانی کافی نیست. جمعه شب شمار بیماران کرونایی در ایالت واشنگتن به 560 نفر رسید. 37 نفر هم در این ایالت جان باختند.

دکتر لافی با انتقاد از وضعیت موجود در مراکز درمانی آمریکا به صراحت از کمبود فضا، کارکنان و موارد دیگر برای برخورد مناسب با ویروس کرونا خبر داد.

یک مقام دیگر بخش بهداشت آمریکا در این زمینه معتقد است که این مسئله یک مشکل ملی است و ضروری است تا دولت فدرال، بیمارستان‌ها را برای اطمینان از سلامتی مردم تجهیز کند.

به گفته مقامات مطلع، آزمایش کرونا نیز خود به یک دغدغه مبدل شده و تاکنون تنها حدود 65 هزار نفر در واشنگتن این آزمایش را داده اند و البته کمبود کیت تشخیص  آزمایشگاه‌ها نیز مشهود است.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شنبه شب به وقت تهران در نشست خبری گفت که آمریکا خود را برای بدترین سناریوها درباره شیوع ویروس کرونا آماده می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا واشنگتن ویروس کرونا ویروس چینی کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد