Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شیروان بستری شدند، شهرداری بخشی از اعتبارات نوروزی را صرف هزینه های مقابله با کرونا کرد و ۳۰۰ تخت بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد، بخشی از تیترهای خبری روز شنبه را شامل می شود.

«دکتر سیدرضا سیدحسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه تاکنون، ۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان بستری شده اند، اظهار داشت: از این تعداد تست پنج نفر آنان کرونای مثبت بوده که سه نفر آنان ترخیص شده اند و دو نفر تحت مراقبت های پزشکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان درباره دغدغه شهروندان بابت هرگونه تنگی تنفس، سوزش حلق، خارش گلو، چشم و غیره که فکر می کنند شروع کرونا است، گفت: بیمار کرونا همراه با تب بالای 37.5 درجه، سرفه و تنگی نفس است که چنانچه این علایم مشاهده شد می توانند با تب سنج جیوه ای در خانه انجام دهند و بعد به درمانگاه مراجعه کنند.

 

سید حسینی افزود: همچنین افرادی هستند که در مراجعه اولیه تب ندارند و در این راستا می توانیم هر 6 یا هشت ساعت با تب سنج، تب خود را چک کنند و احتیاج به پزشک ندارند که برای پیشگیری از این ویروس، بهتر است مردم نکات گفته شده را رعایت کنند و از بیرون رفتن، حضور در تجمعات و مکان های پرازدحام اجتناب کنند.

 

 سرپرست بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: طی دو روز اخیر آمار بیمار مثبت کرونا در بیمارستان این شهرستان ثبت نشده است و هیچ گونه فوت صورت نگرفته و تاکنون کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و کلیه پرسنل بهداشتی درمانی بیمارستان این شهرستان اقدامات خوب و ارزنده ای را داشته اند.

 

این بیمارستان با مصوبه شورای تامین، برای پذیرش و درمان بیماران تنفسی در نظر گرفته شده است. 

 

نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در خراسان شمالی ۱۲ اسفندماه به ثبت رسید که تاکنون این رقم به ۴۵ مورد رسیده و ۵ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

 

 

برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز

دادستان شیروان از برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه خبر داد.

«عبدالرضا هدایتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با تهیه و توزیع كنندگان مواد غیرمجاز و غیراستاندارد محترقه و نیز واحدهای صنفی عرضه كننده این نوع مواد منفجره قاطعانه و بدون اغماض برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

 

دادستان شیروان گفت: با  نزدیک شدن به ایام پایانی سال، متأسفانه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه چهارشنبه آخر سال موسوم به چهارشنبه سوری اقدام به تهیه انواع مواد محترقه و منفجره و آتش‌زای غیرمجاز و غیراستاندارد و توزیع آن در بین مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه می‌کنند.

 

هدایتی نیا افزود: خریداران اینگونه مواد بعضاً سهواً یا از روی ناآگاهی با به کارگیری و استفاده آن در معابر عمومی سطح شهر و مراکز پرجمعیت و یا با پرتاب ترقه، فشفشه و افروختن آتش در معابر عمومی ضمن بروز صداهای مهیب انفجاری و ایجاد رعب و وحشت در مردم، آسایش و آرامش شهروندان را نیز سلب می کنند.

 

وی بیان داشت: به تبع آن زمینه اخلال در نظم و آسایش و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها و اطفال را فراهم می‌کنند و متأسفانه عده‌ای با عنوان چهارشنبه سوری اقداماتی را انجام می‌دهند که علاوه بر ایجاد تبعات منفی جانی و مالی برای خانواده‌ها اعتراض و ناراحتی شدید مردم را نیز در پی دارد.

 

دادستان شیروان تاکید کرد: در همین راستا مجوزهای قانونی لازم به مراجع انتظامی جهت بازرسی صنوفی که احتمال توزیع این مواد را دارند داده شده است و ماموران انتظامی شهرستان اقدام به بازرسی این صنوف می کنند و در هر شرایطی که فروشنده ای اقدام به توزیع مواد محترقه و منفجره خطرناک و خطرساز کند، برخورد قاطع خواهد شد.

 

هفته گذشته دو هزار و ۴۶۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری این نوع مواد به ارزش ۱۷ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

 

 

بانک ها در زمان های تعیین شده، خدمات دهی کنند

فرماندار شیروان گفت: با توجه به تجمع مراجعان در بانک‌ها و به جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کلیه بانک های شهرستان موظف هستند از امروز به صورت نوبت دهی و تعیین زمان حضور ارباب رجوع خدمات دهی کنند.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سیستم نوبت‌دهی بانک ها باید جلوی درب ورودی قرار گیرد و مراجعه همشهریان، فقط باید از طریق برگه نوبت و زمان اعلام شده انجام شود.

 

فرماندار شیروان گفت: هرگونه تجمع در بانک ها ممنوع است و در صورت عدم اجرای این مصوبه، مکان به قید فوریت پلمپ می شود.

 

مرآتی افزود: این مصوبه برای دفاتر ثبت اسناد نیز لازم الاجرا است.

 

نماینده عالی دولت در شیروان نیز در خصوص اقدامات انجام شده جهت روستای خانلق که بزرگترین روستای خراسان شمالی است، گفت: با توجه به جمعیت بالای روستای خانلق و سایر شرایط حاکم در این روستا ضریب ابتلا به بیماری کرونا در حال افزایش است و ممکن است به زودی به حالت بحران نزدیک شویم.

 

مرآتی افزود: مردم‌ شهرستان و مخصوصا اهالی روستای خانلق برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان  از  اعضای خانواده ها و بستگان که در سایر شهرها به خصوص تهران هستند اعلام کنند از سفر به شیروان و خانلق اکیدا خودداری کنند.

 

وی گفت: با توجه به مشخص شدن برنامه ها و اقدامات مورد نیاز برای پیشگیری و مداخله در مدیریت این بیماری، اعضای شورای اسلامی و دهیار خانلق اعلام آمادگی کرده اند با همکاری و همراهی مردم و کمک سایر دستگاه های اجرایی اقدامات پیشگیرانه را شتاب بیشتری دهند.

 

نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در خراسان شمالی ۱۲ اسفندماه به ثبت رسید که تاکنون این رقم به ۴۵ مورد رسیده و ۵ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

 

 

 

نقاط کور شهرستان راز و جرگلان تب سنجی می شود

فرمانده سپاه راز و جرگلان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، نقاط کور و دور از دسترس شهرستان راز و جرگلان تب سنجی می شود.

"سرهنگ عباسعلی ریحانی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: به منظور شناسایی افراد بیمار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نقاط کور و دور از دسترس شهرستان راز و جرگلان تب سنجی می شود.

 

فرمانده سپاه راز و جرگلان با بیان اینکه تا کنون 6 نقطه در این شهرستان شناسایی و اطلاعات به روز آن جمع آوری شده است، افزود: تیم های سپاه در این نقاط حضور یافته و تب سنجی می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه تب سنجی نیز در ورودی و مرکز شهرستان دایر شده که اطلاعات دقیق افراد گرفته می شود.

 

وی اظهارداشت: سه هشتک "هر خانه یک پایگاه سلامت"، "کرونا را شکست می دهیم" و " همشهری در خانه بمان" توسط سایبری سپاه شهرستان راز راه اندازی شده که به نکات خودمراقبتی و امیدآفرینی به افراد جامعه می پردازد.

 

سرهنگ ریحانی همچنین از رصد نقطه به نقطه روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان داشت: اطلاعات دقیق هر منطقه را به روز به شبکه بهداشت اعلام می کنیم.

 

وی همچنین به راه اندازی چهار کارگاه تولید ماسک در شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد و گفت: روزانه حدود پنج هزار ماسک توسط سپاه و بسیج تولید می شود.

 

وی بیان داشت: با توجه به شرایط کشور و نیاز شهرستان، آمادگی دوخت 52 هزار ماسک بهداشتی در مرحله اول تولید را داریم.

 

فرمانده سپاه راز و جرگلان افزود: گروه های سفیران سلامت بسیج نیز از طریق بلندگوهای مساجد و یا مراجعه به درب منازل در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم نسبت به این بیماری فعالیت می کنند.

 

سرهنگ ریحانی اظهارداشت: گروه های جهادگران سلامت نیز با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی به ضدعفونی معابر، نانوایی ها، بانک ها می پردازند.

 

وی همچنین ضدعفونی تمام مقرها، آسایشگاه سربازان، سلف غذاخوری، نمازخانه و فضای محیط، تب سنجی، توزیع اقلام بهداشتی (ماسک، مواد ضدعفونی و ...) در بین افراد کادر و وظیفه و تولید و انتشار پوسترهای پیام های بهداشتی در سطح شهر را از دیگر فعالیت های سپاه در شهرستان راز و جرگلان در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

 

 

 

بازدید سردار چمن از کارگاه تولید ماسک در بجنورد

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از کارگاه تولید ماسک در شهرستان بجنورد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، امروز (۲۴ اسفند) از کارگاه تولید ماسک و لباس پرسنل بیمارستان که به همت ناحیه مقاومت بسیج بجنورد راه اندازی شده، بازدید کرد.

 

سرهنگ مجید فغانی، فرمانده سپاه بجنورد هم در حاشیه این بازید، گفت: 12 کارگاه تولید ماسک در شهرستان بجنورد به همت بسیجیان فعال است.

 

وی افزود: در حال حاضر حدود 100 هزار ماسک در حال آماده سازی جهت توزیع است.

 

سرهنگ فغانی با بیان اینکه در این کارگاه ها روزانه 400 هزار ماسک تولید و توزیع می شود، خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها، تعداد 60 نفر از افراد گروه های جهادی به صورت خود جوش به تولید ماسک ها کمک می کنند.

 

وی همچنین از آماده سازی 300 دست لباس چند بار مصرف و 1500 دست لباس یکبار مصرف پرسنل بیمارستان ها خبر داد.

 

 

جانباز واقف مانه و سملقانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مانه و سملقان گفت: جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس و واقفی که همه اموالش را وقف مکتب امام صادق علیه‌السلام کرده بود، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد.

«محمد قربانی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه اظهارداشت: این جانباز یک باب منزل مسکونی خود را وقف حوزه علمیه بقیه الله (عج) شهر آشخانه و یک باب منزل در روستای گزآباد بخش مانه را وقف حسینیه روستا کرده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مانه و سملقان، ارزش یک باب منزل مسکونی در این روستا را 700 میلیون ریال و منزل مسکونی در شهر آشخانه را سه  میلیارد ریال عنوان کرد.

 

 وی بیان کرد: «حاج علی انگیزه» فرهنگی بازنشسته که پس از تحمل یک دوره رنج ویروس منحوس ڪرونا، امروز به جمع همرزمان خویش پیوست.

 

قربانی اظهارداشت: این مصیبت و غم بزرگ را به خانواده محترم ایشان و اصحاب وقف، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب آمرزش را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

 

شهرداری بخشی از اعتبارات نوروزی را صرف هزینه های مقابله با کرونا کرد

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: با توجه به موضوع پیش آمده ویروس کرونا، شهرداری شیروان امسال بخشی از اعتبارات المان های نوروزی را صرف هزینه های مقابله با کرونا ویروس کرده است.

«حسن اسکندریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در این راستا بخشی از هزینه ها برای تهیه و خرید مواد ضدعفونی، تهیه ماسک، دستکش، تبلیغات و پیشگیری از ویروس کرونا و نکات بهداشتی برای مردم در نظر گرفته شده است.

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: 6 المان نوروزی با توجه به سال موش و آیین و فرهنگ منطقه در نصب خواهد شد و از رنگ بندی های شاد و نشاط آور برای مردم استفاده شده است.

 

اسکندریان بیان داشت: ضروری است در بحث المان‌های موقت شهری نیز همانند دیگر حوزه‌های کاری با مدیریت صحیح هزینه‌ها از اسراف و زیاده‌روی جلوگیری شود.

 

وی عنوان کرد: جذب مشارکت حداکثری هنرمندان و صاحب‌نظرانی که دارای ذوق و سلیقه در  آرایش و زیباسازی شهر هستند، مدنظر ما در شورای شهر بوده و از تمامی سلیقه‌ها و نگاه‌ها در این حوزه استفاده کرده ایم تا با کمک یکدیگر شهری زیباتر و پرنشاط‌ تر از گذشته داشته باشیم.

 

عضو شورای شهر شیروان خاطر نشان کرد: المان‌های هنری باید دارای مفاهیم و مضامین فرهنگی و اجتماعی باشند و به عنوان یک شاخص در حوزه فرهنگ‌ سازی مدنظر قرار گیرند.

 

اسکندریان تصریح کرد: ضروری است مدیریت شهری با جلب مشارکت همه هنرمندان، به بهترین نحو ممکن از پتانسیل المان‌های هنری در راستای ایجاد شهری زیبا و پرنشاط استفاده کند و چنانچه روحیه شهروندان، روحیه لطیف و بانشاطی باشد، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیش نخواهد آمد.

 

وی گفت: در حوزه فضای سبز، نهال های گیاهی خریداری و کاشته شده است.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

۴۶ نفر؛ آخرین آمار رسمی مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در کشور، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی تا ظهر امروز شنبه را ۴۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز شنبه بیست و چهارم اسفندماه اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی به ۴۶ نفر رسید و این در حالی است که شمار مبتلایان کرونا در خراسان شمالی تا روز چهارشنبه هفته قبل ۴۵ نفر بود و طی روزهای پنجشنبه و جمعه مورد جدیدی در این استان گزارش نشده بود.

 

 "دکتر سید احمد هاشمی" سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شب گذشته آمار فوت شدگان کووید ۱۹ در خراسان شمالی را پنج نفر اعلام کرده بود.

 

 

توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک رایگان در حواشی شهرهای خراسان شمالی

مسئول بسیج دانشجویی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک رایگان در حواشی شهرهای استان خبر داد.

"داوود ناهید" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه به همت بسیج دانشجویی خراسان شمالی سه کارگاه تولید ماسک در استان راه اندازی شده است، گفت: تا کنون بیش از 10 هزار ماسک در این کارگاه ها تولید و به صورت رایگان در بین مردم کم برخوردار و حاشیه نشین شهرهای استان توزیع شده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: یک کارگاه تولید شیلد (محافظ صورت) و یک کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده با پایه الکل نیز به همت این نهاد برای مقابله با بیماری کرونا راه اندازی شده است.

 

وی اضافه کرد: تا کنون 500 عدد بطری و 200 لیتر محلول ضدعفونی در حواشی شهرهای بجنورد و شیروان به صورت رایگان توزیع شده است.

 

ناهید بیان داشت: روزانه 200 عدد ماسک به همراه شیلد به بیمارستان های امام علی(ع) و امام حسن(ع) شهرستان بجنورد تحویل داده می شود.

 

وی همچنین از توزیع 1500 ماسک و 100 عدد ماده ضدعفونی کننده در بین افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد.

 

مسئول بسیج دانشجویی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ادامه داد: 150 عدد بسته مواد غذایی، هر یک به ارزش یک میلیون ریال در بین خانواده هایی که به نوعی در شرایط موجود متضرر شده اند، توزیع شده است.

 

ناهید خاطرنشان کرد: توزیع 500 عدد بروشور پیام های بهداشتی در سطح شهر بجنورد، آگاه سازی چهره به چهره حدود 15 هزار نفر از مردم استان در خصوص بیماری کرونا توسط بسیجیان دانشجو با همکاری علوم پزشکی، راه اندازی کانال آموزشی "به-توان-ما" توسط این نهاد در خراسان شمالی و ضدعفونی معابر شهری با همکاری بسیج ناحیه بجنورد از دیگر اقدامات این نهاد است.

 

وی گفت: به همت بسیج دانشجویی تا کنون 50 محیط دانشگاهی در خراسان شمالی ضدعفونی شده است.

 

ناهید افزود: به طور متوسط 50 نفر روز نیروی بسیج دانشجویی در اقدامات پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان فعالیت می کنند.

 

 

۳۰۰ تخت بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد

فرمانده تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از تحویل ۳۰۰ تخت بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

"سرهنگ محمد روحانی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با بیان اینکه محوطه سازی احداث بیمارستان صحرایی توسط سپاه در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد برای مواقع بحران بیماری کرونا آغاز شده است، گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده مقابله با کرونا، 300 تخت بیمارستانی از سوی تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شد.

 

فرمانده تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با  بیان اینکه این بیمارستان صحرایی به صورت نصب چادر برپا شده تا افرادی که مرخص شده اند تا بهبودی کامل در این مکان قرنطینه شوند، افزود: نقاهت‌گاه بیماران کرونایی هم با ظرفیت 100 تخت به همت بسيجيان گردان فاتحین جوادالائمه اعم از نظافت و ضدعفونی و انتقال و چینش تخت در فضای نقاهت‌گاه آماده شده است.

 

وی اظهارداشت: ضدعفونی معابر شهر بجنورد طی چهار مرحله با ماشین آلات جنگ نوین تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) صورت گرفته است.

 

سرهنگ روحانی ضدعفونی بیمارستان های امام علی(ع)، امام حسن(ع)، امام رضا(ع)، تأمین اجتماعی، مراکز 115، حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع)، دهکده مقاومت بسیج و برخی از مساجد سطح شهرستان بجنورد را از دیگر اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بیماری کرونا توسط تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی عنوان کرد.

 

*آمادگی 144 گردان بسیج در خراسان شمالی برای مقابله با کرونا

 

وی همچنین از آمادگی 144 گردان بسیج امام حسین(ع) و امام علی(ع) تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) برای مقابله با کرونا در استان خبر داد و افزود: این گردان های بسیج به صورت داوطلبانه در حال حاضر و حتی شرایط قرنطینه نیز برای خدمت رسانی، آماده اند.

 

فرمانده تیپ پیاده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 150 تیم جهادی در قالب تیم های چهار نفره تقسیم بندی شدند تا برای خدمات و فعالیت های این نهاد خدمت رسانی کنند.

 

سرهنگ روحانی بیان داشت: برنامه ریزی شده تا تیم های بسیجی به صورت محله محور به ضدعفونی بپردازند تا محله ای جا نماند و یا برخی از مناطق دوباره کاری نشود.

 

وی ضدعفونی اماکن عمومی، آسایشگاه سربازان و مکان های اداری این مجموعه را از جمله اقدامات مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: کنترل در ورودی ها افزایش پیدا کرده و از آمد و شدهای غیرضروری پرهیز می شود.

 

سرهنگ روحانی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از این بیماری خطرناک آموزش راه های پیشگیری روزانه توسط تیم پایش سلامت در حال انجام است، گفت: پرسنل وظیفه و کادر دارای بیماری و یا در معرض خطر در مجموعه سپاه به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی آن ها، به مرخصی فرستاده شدند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخت بیمارستانی ویروس کرونا بسیج ویروس کرونا در خراسان شمالی مقابله با بیماری کرونا گفت و گو با خبرنگار کارگاه تولید ماسک شهرستان راز و جرگلان گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مقابله با کرونا شهرستان بجنورد راه اندازی شده بسیج دانشجویی استان خبر فرمانده سپاه برخورد قاطع مواد محترقه خانواده ها تحویل داده تب سنجی هزار ماسک روز شنبه هزینه ها داده شد سطح شهر بانک ها تا کنون شده اند بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟