Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع کرونا عواقب گسترده ای برای فوتبال اروپا به همراه دارد. 

طرفداری- شیوع کرونا باعث بروز مشکلات زیادی برای فوتبال شده است. پس از تعطیلی لیگ ها معتبر اروپایی، حالا خبر رسیده که یوفا قصد دارد زمان برگزاری یورو 2020 را 6 ماه به تعویق بیاندازد. 

به گزارش تلگراف، یوفا در نظر دارد که یورو 2020 را در ماه دسامبر برگزار کند تا لیگ هایی که بازی معوقه دارند، در تابستان بتوانند آنها را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که روز سه شنبه، این تصمیم مورد بررسی قرار بگیرد. برخی منابع، خبر داده اند که یوفا در نشست فوری اش، علاوه بر یورو 2020، بر سر برگزاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم تصمیم گیری خواهد کرد. هرچند از آنجایی که در  تابستان 2021 هیچ تورنمنتی در ورزش مردان برگزار نخواهد شد، این احتمال هم هست که یوروی پیش رو، در آن زمان برگزار شود. 

البته قطعا این تصمیم یوفا بدون عواقب نخواهد بود، زیرا با تغییر برنامه مسابقات فوتبال اروپا، برگزاری جام جهانی 2022 قطر که قرار بود در ماه نوامبر برگزار شود هم دچار مشکل خواهد شد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می شود. با توجه به این موضوع برخی مقامات مسئول در تبریز اعلام کرده اند سازمان لیگ بازی تیم های تراکتور و گل گهر را از روز شنبه 22 اردیبهشت به یکشنبه 23 اردیبهشت موکول کنند.

ظاهرا به دلیل شمارش آراء و  مسائل دیگر چنین درخواستی مطرح شده است. دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه برگزار شود و مشخص نیست که سازمان لیگ با این خواسته موافقت کند یا خیر.

سازمان لیگ طبق برنامه ریزی که انجام داده و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان و همچنین برگزاری جلم حذفی بعد از فیفا دی باید تا 31 خرداد لیگ امسال را به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس