Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام عیسی بزمانی اظهار داشت: این روزها نه تنها استانمان، بلکه کشورمان تداعی‌گر صحنه‌های دوباره جهاد است، جهادی با رنگ و بویی دیگر، اما حال و هوا همان است، جوان‌ها نیز همان جوان‌های زمان جنگ هستند، ولی جبهه و خاکریز به میان کوچه پس کوچه‌ها منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: شاید این روزها به ظاهر تجمعات و هیئت‌های مذهبی تعطیل شده باشند ولی کار، منش و تفکر هیئتی و جهاد گرانه تمامی و تعطیلی ندارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به جمع آوری مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از هیئت‌های مذهبی سیستان و بلوچستان جهت هزینه در راستای خرید اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضد عفونی کننده و توزیع در مناطق محروم استان در قالب پویش «به توان ما» بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیج شدن نیروهای مردمی برای کمک به سلامت جامعه، هیأت‌های استان سیستان و بلوچستان هم نیز مطابق وظایف اجتماعی خود، وارد میدان شده‌اند.

حجت الاسلام بزمانی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی هیأت، احیای معارف و امر اهل‌بیت (ع) است، گفت: هیأتی که کارکرد خود را فقط منحصر به برگزاری مراسم کند، با شیوع این ویروس منحوس و با تبلیغات رسانه‌ای دشمن، منفعلانه عمل می‌کند و منجر به تعطیلی می‌شود، اما هیأتی که کمک به سلامت جامعه را هم از وظایف خود می‌داند، با وجود این بلا و فتنه، احیا می‌شود و به کمک آحاد جامعه می‌شتابد.

وی تصریح کرد: در همین راستا هییت بانوان الزهرا (س) زاهدان واقع در بلوار انقلاب، از ابتدای شیوع کرونا اقدام به تولید و توزیع محلول ضدعفونی کننده کرده و در بین مردم زاهدان توزیع شده است.

کد خبر 4878423

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مذهبی زاهدان بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران