Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، با توجه به شرایط ویژه پیش آمده در حوزه بهداشت و درمان کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا، کارگروه پلی‌پروپیلن صنعت پتروشیمی با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و به‌منظور یاری رساندن به ستاد مقابله با کرونا، مجموعه اقدام‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگروه پلی‌پروپیلن صنعت پتروشیمی که از 6 شرکت تولیدکننده انواع گریدهای پلی‌پروپیلن تشکیل شده است، به دنبال درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به‌منظور تولید ٢ میلیون دست لباس بیمارستانی یکبار مصرف مورد استفاده رزمندگان جان‌برکف عرصه سلامت، 200 هزار کیلوگرم گرانول پلی‌پروپیلن را در اختیار تولیدکنندگان معرفی‌شده در این بخش قرار داد.

شرکت‌های پتروشیمی مارون، پلی‌پروپیلن جم، نویدزرشیمی، رجال، شازند و پلی‌نار تبریز برای تأمین پلی‌پروپیلن مورد نیاز کشور، آمادگی دارند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پلی پروپیلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد