Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، "صالح دانشفر" افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده از سوی مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه دهند که در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، وی اظهار کرد: آزمون مذکور در روز جمعه ۹ خرداد سال ۱۳۹۹ به صورت غیرمتمرکز و در تمام استان‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان در استان خود آزمون می‌دهند و کلیه متقاضیان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.۲۳۰۵۵.ir/porseman و عضویت در تالارگفتمان سوالات و موضوعات خود را پیرامون این آزمون مطرح نمایند و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات خواهند بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دادگستری مدارک تحصیلی دادگستری کل کارشناس رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت