Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@23:57:09 GMT

«زندانی ها» با «کاتیوشا» به خانه ها می آیند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۵۷۳۶

«زندانی ها» با «کاتیوشا» به خانه ها می آیند

شبکه یک باکس اصلی پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون را برعهده دارد که این فیلم‌ها در ژانر‌های مختلف درام، کمدی، هیجانی و بیوگرافی است که از روز دوشنبه تا پایان تعطیلات نوروز در باکس ۹:۳۰ صبح نمایش داده می‌شود.

گروه فرهنگ و هنر: سینما یکی از آسیب‏پذیرترین نهاد‌های فرهنگی همزمان با شیوع کرونا در کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سینما‌ها از چند هفته پیش تعطیل شده و برآورد‌ها از تعطیلی این نهاد تا اواخر اردیبهشت خبر می‌دهد. در واقع تهیه‌کنندگان اکران نوروزی را که پرفروش‏ترین تایم اکران است از دست می‌دهند و اکران عید فطر نیز برخلاف روال هر ساله احتمالا جزو زمان‏های کم ‏فروغ سینماست. پروژه‌های سینمایی نیز تقریبا تعطیل شده است، اما در این میان رسانه‌هی چون تلویزیون جای سینما را بخوبی پر کرده‌اند.

تلویزیون سعی کرده سینما را نیز به خانه بیاورد. شبکه یک باکس اصلی پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون را برعهده دارد که این فیلم‌ها در ژانر‌های مختلف درام، کمدی، هیجانی و بیوگرافی است که از روز دوشنبه تا پایان تعطیلات نوروز در باکس ۹:۳۰ صبح نمایش داده می‌شود. «پادشاه یاغی» فیلم تاریخی محصول ۲۰۱۸ انگلیس و آمریکا به کارگردانی «دیوید مکنزی»، «آگهی ترحیم» فیلم کمدی محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا ساخته مارک پلینگتون، «لب آب» به کارگردانی «سیداشرف طباطبایی» محصول سال ۹۸، «سرو زیر آب» فیلمی در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی «محمدعلی باشه‌آهنگر»، «استن و اولی» کمدی خانوادگی به کارگردانی «جان اس بیرد»، «آسمان هشتم» درامی به کارگردانی «حسن نجفی» محصول سال ۱۳۸۹، «مانیکارنیکا» فیلم اکشن محصول ۲۰۱۹ هندوستان به کارگردانی «کانگانا رانوت آنرا»، «زندانی‌ها» کمدی‌ای به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی»، «دانشمند و مرد دیوانه» به کارگردانی فرهاد صفی‌نیا فیلمی در ژانر درام تاریخی، «کاتیوشا» کمدی به کارگردانی «علی عطشانی»، «هریت» به کارگردانی کیسی لمونز محصول ۲۰۱۹ آمریکا در ژانر سیاسی و خانوادگی، «شبی که ماه کامل شد» داکیودرامی به کارگردانی «نرگس آبیار» محصول ۱۳۹۷، «تختی» پرتره جهان پهلوان تختی به کارگردانی «بهرام توکلی»، «رفقای خوب» فیلم طنزی به کارگردانی «مجید قاری‌زاده»، «شعری برای قاسم» فیلمی به کارگردانی «حسین عامری»، «توگو» فیلمی آمریکایی به کارگردانی «اریکسون کور» محصول ۲۰۱۹، «باجناق‌ها» به کارگردانی «عماد خطی» و «اسرار رسمی» محصول ۲۰۱۹ انگلیس و آمریکا به کارگردانی «گوین هود آنرا» از سه‌شنبه ۲۷ اسفند تا ۱۵ فرودین هر روز ساعت ۹:۳۰ صبح از شبکه یک پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محصول ۲۰۱۹ فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما