Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلاً مشغول کار خاصی نیستم، چندین پیشنهاد داشتم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا عقب افتاده و من همچنان منتظرم تا زمان فیلمبرداری اعلام شود.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر اکثریت پروژه‌ها تعطیل شده‌اند، مقصر هم کسی نیست، زیرا به دلیل شیوع بیماری کرونا همه مجبور به تعطیلی شده اند، البته برخی همچنان مشغول کار هستند که زیاد خوب نیست، زیرا بیماری خطرناکی در دنیا شایع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» در همین راستا ادامه داد: این روز‌ها بنا به سن و مشکلات جسمانی کاملاً در خانه می‌مانم، زیرا به هیچ وجه به صلاح نیست از خانه بیرون بروم، برای سنین من کرونا خطر بیشتری دارد پس چه بهتر که شرایط را درک کرده و در خانه بمانم.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی بیان کرد: همه مردم باید قوانین و اصول بهداشتی لازمه را رعایت کنند، بیماری شوخی بردار نیست که بخواهیم به سادگی از کنار آن بگذریم پس همواره به یاد داشته باشیم که اولین راه مقابله پیشگیری است.

این بازیگر پیشکسوت بر توکل به خدا و ائمه اطهار در برابر شیوع چنین بیماری‌هایی تاکید و اظهار کرد: از مردم می‌خواهم استرس نداشته باشند، بیماری سختی است، اما نباید روحیه خود را از دست بدهند، بهترین راه توکل به خدا و ائمه اطهار و رعایت بهداشت است، به امید خدا این بیماری به زودی از کشور خارج می‌شود.

بخشی با اشاره به لزوم خانه نشینی مردم خاطرنشان کرد: بهترین کار در وضعیت فعلی ماندن در خانه است، به هیچ وجه از خانه به دلایل غیر ضروری بیرون نروید، زیرا با این کار جان عزیزانتان را به خطر می‌اندازید.

منبع: فردا

کلیدواژه: عنایت بخشی کرونا خانه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)

عصر ایران - در معمای تصویری زیر تعدادی پروانه دیده می شوند. الگوی روی بال های یکی از این پروانه ها منحصر به فرد است و مشابه دیگری ندارد. شما باید این پروانه متفاوت را پیدا کنید.

 

 

این قبیل سرگرمی های تصویری گزینه خوبی برای تقویت مهارت های مشاهده ای انسان هستند. با تعیین بازه های زمانی کوتاه مانند 20 ثانیه می توانید شرایط را چالش برانگیزتر کنید.

 

 

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

 

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

 

پاسخ: در تصویر زیر پروانه منحصر به فرد مشخص شده است.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!

دیگر خبرها

  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)