Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، آستان قدس‌ رضوی اعلام کرد به‌ دلیل شست‌وشو و تنظیف روضه منوره حضرت رضا علیه‌السلام امکان تشرف و زیارت ضریح در حرم مطهر رضوی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز گفت: «طبق بخشنامه وزارت کشور، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه به‌ زودی تعطیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تسنیم در این زمینه نوشته است: یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم اظهار داشت: «وزیر بهداشت و رییس ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعطیلی حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و بقاع متبرکه شدند.»

او گفت: «این دستورالعمل از سوی وزیر کشور به مسوولان استان و این اماکن مقدس ابلاغ ‌شده و به زودی اجرایی می‌شود.»

کد خبر 492795 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است