Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ضدعفونی کردن معابر سطح شهر توسط اداره اوقاف استان کرمانشاه در حال انجام است که این اقدام با خودروها و پرسنلی که آماده خدمت رسانی هستند، انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: عملیات ضدعفونی در شب‌ها انجام می‌شود و هر شب چند منطقه برای ضدعفونی پوشش و اماکن عمومی، معابر، پیاده روها و کوچه‌ها توسط پرسنل ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عنوان کرد :۵ هزار پک بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده، صابون، وایتکس و مایع دستشویی در حال توزیع در مناطق کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه برای تهیه این پک ها، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، بیان داشت: این پک ها در شب‌ها توزیع می‌شود تا علاوه بر اینکه ازدحامی صورت نگیرد، کرامت افراد نیز حفظ شود.

حجت الاسلام توسلی از توزیع یک هزار پک تا کنون خبر داد و تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در منزل خود باقی مانده، اما از نظر درآمد در مضیقه هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این پک ها شامل برنج، روغن، رب گوجه و ماکارانی است که در اختیار افراد کم برخوردار قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه از ورود مردم به بقاع متبرکه خودداری می‌شود و به مردم اطلاع رسانی شده است که در بقاع متبرکه حضور پیدا نکنند اما بقاع متبرکه به دلیل سلامت مردم مرتب ضدعفونی می‌شود.

حجت الاسلام توسلی گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی به ما پارچه و وسایل مورد نیاز را بدهد در یکی از بقاع متبرکه کارگاهی ایجاد می‌شود و لباس یک بار مصرف پزشکان و کادر درمانی را تهیه خواهیم کرد البته در این زمینه در حال رایزنی هستیم و هنوز به مرحله قطعی نرسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه برنج خانواده دانشگاه علوم پزشکی معاون فرهنگی و اجتماعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی