Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:58:21 GMT

بخش ویژه مشاوره مبارزه با کرونا در یزد راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۷۸۸

بخش ویژه مشاوره مبارزه با کرونا در یزد راه‌اندازی شد

دکتر احمد دهقان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پاسخگویی به سووال مردم ،ارائه آموزش و اطلاع‌رسانی نقش مهمی در تامین آرامش و پیشگیری از انواع بیماری ها خصوصا تنفسی دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد تماس‌های مردمی با این مرکز نسبت به گذشته پنج برابر افزایش یافت ،ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی با نیروهای مجرب و امدادگران پیشگام مبارزه با کروناست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، فوریت‌های پزشکی در بخش‌های مختلف به صورت تلفنی و حضوری و همچنین مرکز پایش‌ مراقبت‌های پزشکی و آی. سی. یو بیش از پیش به مردم خدمات رسانی ارائه می‌کند. 

دهقان با اشاره به اینکه این روزها تعداد ماموریت‌های مرکز یادشده مربوط به تنگی نفس و علایم مشکوک به کروناست گفت: پرستاران اورژانس در ۵۳ پایگاه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در یزد شنبه شب گفته بود که  از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون هزار و ۲۴۴ نفر با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی و بهداشتی استان بستری شدند که در این مدت ۵۳۸ نفر بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند.

دکتر ابراهیم سلمانی افزود:با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۷۲ مورد جدید در یزد، تعداد مبتلایان به ۲۹۰ نفر در استان رسید و در این مدت از مجموع افراد بستری، نمونه ۶۸۱ نفر اخذ و برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۶ تن به دلیل ابتلا به این ویروس در استان جان باختند و از مردم خواست، از رفت و آمدهای برون و درون شهری و غیرضروری در شهر خودداری کنند و برای کاهش شیوع بیماری در استان در خانه های خود بمانند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان