Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:57:08 GMT

پلمپ ۱۸۶ انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۸۳۹

پلمپ ۱۸۶ انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۶ مورد انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس پلمپ شده است.

رضا خوشبخت با اعلام این خبر در گفت و گو با ایسنا، افزود: این انبارها به دلیل نگهداری و فروش غیرقانونی ضایعات ، اسکان معتادان پرخطر و بروز مشکلات بهداشتی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بازرسی و پاکسازی از این انبارها ، معتادان پرخطر جمع آوری و برای غربالگری به ستاد آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری بندرعباس منتقل شدند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: انبارهای ضایعاتی تنها مجاز به خرید و فروش آهن آلات سنگین هستند و نگهداری و معامله هرگونه پسماند شهری در این واحدها تخلف محسوب می شود.

خوشبخت اضافه کرد: پرونده ۱۵ انبار ضایعاتی غیرمجاز دیگر نیز در دست اقدام است و پس از صدور حکم قضایی این انبارها هم پلمپ می شوند.

وی ادامه داد: صاحبان برخی از این انبارهای متخلف ممکن است پس از تطعیلی واحدهای خود در محلات فعالیت کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده این انبارها موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنان اقدام شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: برابر ماده ۱۶ قانون پسماند، تمام امور مربوط به جمع آوری، نگهداری، حمل و بازیافت ضایعات برعهده شهرداری است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می‌طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی از دیگر از چالش‌های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می‌شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

گفتنی است، در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

کد خبر 6095763

دیگر خبرها

  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی