Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاطفه نصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان و تلاش برای انتشار منظم نشریات دانشجویی و همچنین توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود.

وی افزود: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان متناسب با ظرفیت‌های موجود و پس از رصد نشریات دفاتر دانشگاه‌های سراسر کشور جشنواره نشریات دانشجویی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره بخش‌های مختلف پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو این اتحادیه عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، صفحه آرایی، صفحه اول، سرمقاله، لوگو، طنز و بخش ویژه نشریات صوتی برگزار می‌شود. همچنین بهترین نشریه با محتوای انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شهادت حاج قاسم سلیمانی انتخاب خواهد شد.

نصوری اضافه کرد: داوران پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رشته‌های مختلف مرتبط با مطبوعات و نشریات دانشجویی انتخاب خواهند شد. تعداد داوران این دوره جشنواره سه نفر خواهد بود. در صورت به حد نصاب رسیدن نشریات صوتی که حداقل سه نشریه است یک داور ویژه برلی این بخش نیز اضافه خواهد شد.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: نشریات دانشجویی یکی از ارکان اساسی فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان و عامل مهمی در بسط فرهنگ گفتگوی منصفانه و نقادانه و طرح و بسط موضوعات مختلف در دانشگاه‌هاست. از این رو حمایت و تقویت این حوزه از فعالیت‌های دانشجویی است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بستر مناسبی برای رشد فضای پویا و با نشاط فکری، فرهنگی و مشارکت دانشجویان در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

300 / 320 نشریات دانشجویی عاطفه نصوری جشنواره نشریات دانشجویی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نشریات دانشجویی جشنواره نشریات دانشجویی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در روزهایی که سران دولت های غربی و در رأس آنان آمریکا، چشمان خود را به جنایت های پرشمار رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه بسته اند، خیزش دانشجویی در ایالات متحده آمریکا، خواب را از چشمان قاتلان کودکان و زنان فلسطینی در غزه ربوده است.

این اعتراضات دانشجویی البته با سرکوبگری پلیس آمریکا روبرو شده ولی همچنان موج اعتراضی دانشجویان و اساتید ادامه دارد.

جامعه دانشگاهی قم هم اقدام دانشجویان آمریکایی را شجاعانه می دانند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه توقف برخورد سرکوب گرانه پلیس آمریکا با خواسته به حق جامعه علمی این کشور را خواستار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد