Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:43:17 GMT

حضور ۲ فیلم ایرانی در یک جشنواره آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۹۴۳

 ۲ فیلمنامه کوتاه تولید نشده به نویسندگی سعید زمانیان با نام های «مثل یک راز» و «گل بازی» به جشنواره ۱۶th American Screenwriting Conference در کشور آمریکا راه پیدا کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - این رویداد که به صورت سالانه برگزار می شود بخشی از بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ساکرامنتو است که از تاریخ ۳ تا ۵ می در شهر ساکرامنتو آمریکا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه نویسان منتخب تحت آموزش لوهانتر، فیلمنامه نویس آمریکایی و استاد دانشگاه UCLA قرار می گیرند و برگزیدگان جایزه بزرگ توسط هیات داوران به ریاست این فیلمنامه نویس در ۵ می در افتتاحیه ۲۵th Sacramento International Film Festival در سه بخش فیلمنامه بلند درام، فیلمنامه بلند کمدی و فیلمنامه کوتاه معرفی می شوند.

فیلمنامه کوتاه «مثل یک راز» پیش از این در جشنواره های فیلیکر رود آیلند امریکا، اوکساکا مکزیک، جوایز مستقل آمریکا و رم پرسیما حضور داشته و از جشنواره فلورانس ایتالیا جایزه بهترین فیلمنامه کوتاه را دریافت کرده است. همچنین این نخستین حضور بین المللی فیلمنامه کوتاه «گل بازی» است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جشنواره آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد