Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندار بوکان گفت: تمام صنوف به جز صنوفی که مایحتاج ضروری خانواده‌ها را تامین می‌کنند تعطیل هستند، بنابراین برای اینکه متصدیان مجبور به پلمپ نشوند لازم است صاحبان مغازه‌ها از بازکردن مغازه‌ها خودداری کنند.

لقمان خسروپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار کرد:ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان بوکان  وضعیت خطرناک در این شهر اعلام‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  وضعیت شهرستان نگران کننده است، اعلام‌کرد: تداوم  همکاری مردم باعث می‌شود که مسئولان امر بتوانند به وظایف خود به درستی عمل کنند، از اینرو لازم است شهروندان مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: لازم است مردم در خانه بمانند مگر در شرایط اضطراری، چرا که کماکان بهترین راه پیشگیری از ویروس کرونا ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی است.

خسروپور افزود:  تمام صنوف به جز واحدهای صنفی که قبلا اعلام شد، تعطیل هستند، بنابراین برای اینکه متصدیان مجبور به پلمب نشوند از باز کردن مغازه‌ها اکیدا خودداری شود.

وی با بیان اینکه تمام تجمعات تحت هر عنوانی ممنوع است، اذعان داشت: تاکید می‌شود مردم  از شرکت در هرگونه تجمع خودداری کنند.

وی اعلام‌کرد: ورودی‌های شهرستان به شدت کنترل می‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود از ورود و خروج خودداری کنند.

فرمانداری بوکان گفت: اقدامات کنترلی و نظارتی با هدف پیشگیری از احتکار ملزومات پزشکی در حال انجام و با احتکارگران و گرانفروشان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بوکان آذربایجان غربی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه