Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مراکز به عنوان مراکز پشتیبانی توسط فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، سازمان فنی و حرفه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش و خیران تجهیز خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین منظور ۱۱ تخت توسط مرکز فنی وحرفه‌ای بازسازی شده و ۲۰ تخت هم توسط آموزش و پرورش بوکان با ایجاد تغییراتی در اختیار ستاد پیشگیری و شبکه بهداشت و درمان قرار می‌گیرد تا بیمارستان قدیمی این شهرستان تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با کمبود تشک مواجه هستیم که در این زمینه با همکاری خیران، شورای اسلامی شهر و شهرداری، ۳۵ عدد تشک سفارش داده شده که با تامین این اقلام بخش بستری در این بخش از بیمارستان قدیم به زودی برای موقع بحران و ازدحام بیماران از آنها استفاده می‌شود.

وی در خصوص تامین کارد و پرسنل این بخش اظهار داشت: طی فراخوانی که از طرف هلال احمر بوکان صورت گرفته ۲۱ نفر با این فراخوان اعلام همکاری کرده‌اند که از این افراد برای نیروهای کمکی استفاده خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد: نیروهایی که از طریق فراخوان هلال احمر اعلام همکاری کرده‌اند از فارغ‌التحصیلان بخش پزشکی و پیراپزشکی هستند که با آموزش این افراد در مواقع بحران از آنها استفاده می‌شود.

«عباسی» گفت: یک بخش ویژه از بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور برای انجام روند درمان مبتلایان به کرونا ویروس در نظر گرفته شده‌است که در این بخش، ۲۴ تخت بیمارستانی قابل ارتقا وجود داشته و علاوه بر آن، هشت تخت آی‌سی‌یو نیز برای بیماران کرونا در نظر گرفته شده است.

وی رعایت بهداشت فردی را مهمترین عامل پیشگیری از این بیماری عنوان کرد و افزود: شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون بهترین توصیه برای پیشگیری از بیماری کروناست که مردم باید به آنها توجه خاص داشته باشند.

وی از مردم خواست، هنگام مراجعه به منزل لباس‌های بیرون از منزل را جدا از دیگر لباس‌های دیگر قرار دهند و به محض درآوردن لباس‌های خارج از منزل دست‌ها را با آب و صابون بشویند.

به گزارش ایرنا ۱۹۳ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند؛ در صورتی که هفت نفر دیگر نیز به جمع این مبتلایان اضافه شود، استان در وضعیت قرمز قرار می گیرد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه