Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:30:31 GMT

قرنطینه گلستان امکانپذیر نیست/ خروجی ها کنترل می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۸۰۶۹

قرنطینه گلستان امکانپذیر نیست/ خروجی ها کنترل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح یکشنبه در گفتگو با برنامه رایویی گلستان اظهارکرد: دو هزار تخت بیمارستانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در استان وجود دارد که با در نظر گرفتن تخت بیمارستانی وابسته به مراکز درمانی مانند ارتش و غیره به سه هزار تخت می رسد.

وی گفت که این رقم نشان دهنده فاصله معنادار با جمعیت استان است بنابراین اگر مردم به هشدارهای علوم پزشکی توجه نکنند و در خانه نمانند برای بستری بیماران با کمبود تخت روبرو می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: بسیاری از بخش های بیمارستانی را تعطیل کرده و یا مراکز درمانی دیگر ارجاع شدند تا بتوانیم بخش بستری بیماران کرونایی را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: طی چند روز گذشته روند ثابتی در زمینه بستری بیماران کرونایی وجود داشت اما روز گذشته بسیاری از مردم رعایت نکرده و به خیابان ها آمدند و این امر نگران کننده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگر حتی یک درصد مردم رعایت نکنند کار ۹۹ درصد دیگر ابتر می ماند لذا همکاری همگانی لازم است.

حق شناس متذکر شد: هفته گذشته فعالیت اصناف حدود شد اما در هفته جاری به دلیل این که مراجعات مردم یکباره نباشد این محدودیت را برداشتیم که اگر امروز مشاهده شود مردم مراعات نمی کنند، در جلسه ستاد مبارزه با کرونا تصمیم دیگری اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: خروجی های استان از امروز کنترل می شود و اماکن عمومی و تفرجگاه ها و هتل ها پذیرای مسافر و مهمان نیست.

حق شناس افزود: به معنای عام قرنطینه نخواهیم داشت زیرا این امر امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: اگر مردم توجه بیشتری به خرج داده و رعایت کنند، گلستان از زمره استان هایی خواهد بود که سریع تر از این بحران عبور خواهد کرد.

کد خبر 4878591

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس استانداری گلستان گرگان بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین زاهدان استانداری سمنان شیراز بیرجند مشهد حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی

رقیه برقی، دانش آموز پایه چهارم کوچصفهانی در مسیر برگشت از مدرسه، قطعه‌ای طلا به ارزش ۶۰ میلیون تومان پیدا کرده و آن را به صاحبش برگرداند.

در مراسمی در دبستان دخترانه ابوالمعالی کوچصفهان رشت از این دانش آموز وظیفه شناس به پاس درستکاری و امانتداریش تقدیر شد.

مجتبی صادق پور، رئیس آموزش و پرورش کوچصفهان در این مراسم گفت: این دانش آموز با اخلاق حسنه گامی مهم در اجرای سند تحول بنیادی آموزش و پرورش برداشته و با امانتداری و ترویج فرهنگ اخلاق اسلامی دیگر دانش آموزان را با این فرهنگ مهم بیشتر آشنا کرد. 

رقیه برقی، دانش آموز درستکار کوچصفهانی هم در این مراسم با بیان اینکه اموال پیدا شده باید به صاحب اصلیش برگردانده شود، گفت: والدین من به ویژه مادرم به من آموخته اند امانتدار خوبی برای مردم و همسالان خود باشم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد