Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@13:46:57 GMT

خوزستان قرنطینه شد/ ممنوعیت فعالیت عمده اصناف

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۸۷۲۲

خوزستان قرنطینه شد/ ممنوعیت فعالیت عمده اصناف

رویداد۲۴ استاندار خوزستان گفت: فعالیت کلیه اصناف به استثنای اصناف ضروری همچون سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، خوار و بارفروشی ها و داروخانه ها ممنوع است.

بر اساس اعلام استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی اعلام کرد: هرگونه تردد خودروهای مسافری به استان (ورود و یا خروج) ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:چرا دولت با قاطعیت جلوی تردد‌ها و سفر‌های غیر ضروری مردم را نمی‌گیرد؟/ ادارات تعطیل شود

همچنین فعالیت کلیه اصناف به استثنای اصناف ضروری همچون سوپرمارکت‌ها، نانوایی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، خوار و بارفروشی ها و داروخانه ها ممنوع بوده و همچنین کلیه پایانه های مسافری، مراکز تجمع و هایپرمارکت ها نیز تعطیل می باشد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s1u خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: از فردا تا روز سه شنبه نیز احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز اخیر اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه