Web Analytics Made Easy - Statcounter

"کارآگاه علوی" تلویزیون بعد از "صندلی داغ" روی "فرش قرمز" پا می‌گذارد و این بار با صاحبان صنایع و سردمداران تولیدملی گفت‌وگو می‌کند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "فرش قرمز" برنامه جدید تلویزیون است که از شبکه ایران‌کالا پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌ای که  از روز اول اسفندماه سال 1395 پخش آنونس‌های برنامه‌های خود را در فرستنده‌های سوم سراسر کشور، به عنوان شبکه 28 آغاز کرد. مدیریت این شبکه را اردشیر زابلی‌زاده از مدیران صداوسیما برعهده دارد. این شبکه در 12 اسفندماه سال 1396 به طور رسمی افتتاح شد.

این شبکه به دنبال انحلال شبکه تلویزیونی بازار، با تغییر نام شبکه از بازار به ایران‌کالا، از 5 اسفندماه پخش آزمایشی برنامه‌های خود را با 4 ساعت برنامه در روز با 4 نوبت بازپخش از ساعت 7 تا 12 آغاز کرد. این شبکه به صورت 24 ساعته برنامه پخش می‌‌کند. برنامه‌های تأمینی و حمایتی از صنایع کوچک و متوسط مانند "ما حمایت می‌کنیم"، "نگاه دوربین"، "خبر آگهی"، "چی چی کالا"، "بارکد"، "پایش پلاس"، "انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی"، "تریبون"، "سلاطین کسب و کار"، "پول کجاست" از جمله برنامه‌هایی است که از این شبکه پخش می‌شوند.

مهم‌ترین هدف شبکه ایران‌کالا حمایت از صنایع کوچک و متوسط و مصداق کامل تحقق شعار سال یعنی "حمایت از کالای ایرانی" است.  شبکه ایران‌کالا برای عید نوروز اجرای برنامه‌ای را به  احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون واگذار کرده که در آن برنامه با صاحبان نشان‌های تجاری مطرح و موفق کشور با شعار «فرشی قرمز در بازار بزرگ ایران برای شما تولید کنندگان ایرانی پهن کرده‌ایم»، گفت‌وگوهایی را مخاطبین ببینند.

این برنامه در بازار بزرگ ایران ضبط شده؛ در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید و در ایام نوروز از شبکه ایران کالا پخش خواهد شد. در این برنامه به هریک از میهمانان در برنامه تندیس یادبودی و همچنین تولید و پخش یک تیزر تبلیغاتی رایگان اهداء خواهد شد. 

احمد نجفی پیش از این روی صندلی داغِ تلویزیون می‌نشست؛ برنامه قدیمی که نخستین برنامه گفت‌وگومحور یا به قولی تاک‌شوی تلویزیون به حساب می‌آمد. این برنامه از سال 1383 تا 1386 با بیش از 350 برنامه توانست با شخصیت‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران گفت‌وگوهای متفاوت داشته باشد. قبل از احمد نجفی، منوچهر نوذری و داریوش کاردان روی آن صندلی نشستند و آخرین مجری آن برنامه هم امیرحسین مدرس بود. حالا احمد نجفی بعد از مدت‌ها دوری و کم‌کاری در عرصه فیلم و سریال با اجرا به تلویزیون برمی‌گردد؛ البته که در سریال "نفوذ" به کارگردانی جواد شمقدری ایفای نقش کرده که مهرماه سال 1399 روی آنتن خواهد رفت. 

"فرش قرمز" از سوم فروردین‌ماه پخش خودش را آغاز می‌کند و هر روز روی آنتن شبکه ایران کالا می‌رود.  "فرش قرمز" که بزنگاه حضور تولید کننده ایرانی در عرصه تولید ملی روی آنتن تلویزیون محسوب می‌شود به معرفی ظرفیتهای بازار بزرگ تولیدکنندگان ایرانی می‌پردازد. به گفته تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی  در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق بسترهای اقتصاد مقاومتی تمام هم اتاق فکر این برنامه حضور مؤثر و متفاوت صاحبان صنایع و سردمداران تولید ملی است.

تلویزیون و فیلم‌های سینمایی آخرین هفته سال/ از "مرد مورچه‌ای" تا "مهریه بی‌بی"چرا تلویزیون مخاطب را گمراه می‌کند؟/ تشویق مردم به حضور در فروشگاهها در روزهای قرنطینه خانگی"دوپینگ" زودتر نوروزی می‌شود/ حضور 7 روزه "جیم‌کری" روی آنتن تلویزیون + فیلم

رویکرد حداکثری در ترغیب تولید، امیدبخشی، خودباوری و خوداتکایی از جمله اهداف تولید «فرش قرمز» است که با میزبانی برندهای موفق ایرانی نظیراستیل البرز، مارال چرم، زاگرس پوش، نامی نو و ... با شعار «فرشی قرمز در بازار بزرگ ایران برای شما تولید کنندگان ایرانی پهن کردیم» پخش می‌شود.

این برنامه از سوم فروردین‌ماه در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای با اجرای احمد نجفی بازیگر پیشکسوت که با این برنامه دوباره به صحنه اجرا برمی‌گردد، از شبکه ایران کالا پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی تلویزیون عید نوروز بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی تلویزیون شبکه ایران کالا بازار بزرگ احمد نجفی فرش قرمز روی آنتن شبکه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه ۹ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار رده‌بندی (تاجیکستان - ازبکستان) ساعت ۱۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748635

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین