Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه دیلی میل در گزارشی نوشته است که کارشناسان بهداشتی و مسائل درمان در آمریکا برای این کشور در پی شیوع کرونا ۴ سناریو پیش بینی کردند. تاریخ انتشار: 10:59 - 25 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۰۰۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ویروس کرونا در حالی به سرعت در آمریکا گسترش و شیوع یافته که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور همچنان وضعیت به وجود آمده را کم خطر برای مردم کشورش تلقی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دیلی میلی در گزارشی می نویسد که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ ها در آمریکا پیش بینی کرده که ۶۵ درصد از شهروندان این کشور به کرونا مبتلا می شوند.  
به گزارش نیویورک تایمز، ماه گذشته جلسه‌ ای در پشت در‌های بسته با حضور مقام‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ ها به همراه ده‌ ها نفر از کارشناسان و متخصصان در زمینه اپیدمی ویروس کرونا از سراسر جهان برگزار شد.  
یکی از کارشناسان برجسته این مرکز، ۴ سناریو در خصوص راه‌ های احتمالی شیوع این ویروس در آمریکا را  مطرح کرده است.        
آژانس بهداشت و درمان فدرال نیز پیش بینی می‌ کند آمریکا در بدترین سناریو ممکن برای بحران به وجود آمده بین ۱۶۰ تا ۲۱۴ میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا خواهند شد.  
در این سناریو مطرح شده، احتمال می‌ رود ۲۱ میلیون نفر در بیمارستان‌ها بستری شده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جان خود را از دست بدهند.  

در همین حال یکی از کارشناسان به پایگاه تایمز گفته است که بسیار مراقب هستند تا الگوی علمی و معتبر برای اپیدمی ویروس کرونا ارائه بدهند.  

الگوی پیش بینی شده در مورد تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های آمریکا نگران کننده است چرا که طبق اعلام انجمن بیمارستان‌ های آمریکا، این کشور فقط در حدود ۹۲۴ هزار تخت بیمارستان در اختیار دارد.  
با این وجود مشاغل، شهر‌ها و ایالت ها در سراسر آمریکا در تلاشند تا مانع از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا شوند؛ تمهیداتی مانند ممنوعیت برگزاری تجمعات، دور کاری و اعمال محدویت‌های مسافرتی را می توان از این نوع اقدامات دانست.       بنابر گزارش ها، بسیاری از رقابت‌ های ورزشی در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.   همچنین مکان های تفریحی و سالن‌های تئاتر، سینما‌ها و مدارس و دانشگاه‌ ها در مناطق زیادی از آمریکا تعطیل شدند.     بیشتر بخوانید:  تشدید قرنطینه در اسپانیا و ایتالیا  تست کرونا ترامپ منفی شد 
ساختمان‌های اداری «کاپیتول هیل»، که مجلس نمایندگان و مجلس سنا در آن قرار دارد تا ماه آوریل بر روی عموم بازدید کنندگان بسته شد.

همچنین انتخابات مقدماتی حزب دموکرات آمریکا در ایالت جورجیا به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است.

مقام‌ های بهداشتی آمریکا، ۳۹ مورد جدید مبتلا به این ویروس را اعلام کردند که در مجموع شمار مبتلایان در این کشور به ۲۹۸۲ نفر رسید.   

در مجموع تاکنون ۶۰ نفر در آمریکا بر اثر کرونا جان باخته اند.   



انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان

 

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟