Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه مالزی از تلاش دولت این کشور برای بازگرداندن شهروندانش از ایران و ایتالیا در پی شیوع کرونا ویروس جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه مالزیایی استار، داتوک سری هشام‌الدین حسین وزیر امور خارجه مالزی در پی شیوع کرونا ویروس جدید در ایران و ایتالیا گفت که وزارت خارجه این کشور در تلاش است تا محل استقرار شهروندان مالزیایی را دراین دو کشور مشخص کند و از شهروندان کشورش در ایران و ایتالیا خواست تا نام خود را در آمار سفارت‌های مالزی ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشام‌الدین امروز در بیانیه‌ای اظهار کرد: مهم است که آن‌ها[شهروندان مالزیایی] اطلاعات درست و به روز را در ماموریت بازگرداندن‌شان به خانه دریافت کنند.

وزیر امور خارجه مالزی بیان کرد که این ماموریت پس از یک جلسه ویژه با نخست‌وزیر این کشور درباره کرونا ویروس جدید در روز جمعه مقرر شده است .

۳۲۳ شهروند مالزیایی در ایتالیا و ۶۵ شهروند نیز در ایران هستند که در ماموریت دولت این کشور با خط حمل‌ونقل هوایی به مالزی بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و مالزی کروناویروس ایران و ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • توضیحات وزیر کشور درباره نیکا شاکرمی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!