Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:30:56 GMT

سهم صنعت‌گران در مبارزه با کرونا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۳۳۳

سهم صنعت‌گران در مبارزه با کرونا چیست؟

«ابوالفضل روغنی گلپایگانی» که خودش تولیدکننده است و در خط مقدم کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران قرار دارد، تولیدکنندگان و صنعتگران را خط مقدم بحران‌ها در کشور دانسته و به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: این روزها اتفاقی دنیا را درگیر خودش کرده که مهم‌ترین اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از آن، اقلام بهداشتی همچون ماسک و ضدعفونی‌کننده است که توسط تولیدکنندگان و صنعتگران تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نقش تولیدکنندگان را در این عرصه، تغییر خط تولید به سمت مواد مورد نیاز مردم دانسته و ادامه داد: بسیاری از تولیدکننده‌ها از خط تولید اصلی خود فاصله گرفته و در حال تولید اقلام مورد نیاز مردم هستند و می‌توان گفت تولیدکننده‌ها در فاز تامین مواد پیشگیری از این بیماری سهم مهمی دارند.

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران همچنین تاکید کرد: امروز مردم احتیاج دارند کنار هم قرار بگیرند و تولیدکنندگان هم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. با وجود نیاز بسیار بالای مردم به اقلام بهداشتی، هیچ کمبودی در این بخش وجود ندارد و تولیدکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم کار و فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

روغنی گلپایگانی معتقد است گاهی سیستم توزیع مناسب عمل نکرده و در نتیجه مواد تولید شده به دست مصرف‌کنندگان نهایی نمی‌رسد که در این زمینه قوه قضائیه باید با تمام توان وارد شده و اجازه سوءاستفاده از این شرایط را به کسی ندهد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط به بالاترین میزان همدلی و صبوری نیاز داریم تا مثل همیشه به سلامت از آن عبور کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم