Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «جواد جلالی نیا» از کارمندان خدوم و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بابل استان مازندران که بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت در عرصه درمانی را داشته هفته گذشته با وضعیت مشکوک به کرونا در بیمارستان محل خدمت خود بستری شده بود.

وی همچنین در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا و ابتلای جمع زیادی از شهروندان و بستری شدنشان در بیمارستان های بابل نیز با خط خوش خود نوشت: تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم، ای پاسخ گرامی امن یجیب ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی بابل از اول اسفند ماه جاری که به صورت رسمی از بیماری کرونا در این شهرستان رونمایی شد تاکنون 5 نفر از پزشکان و کادر درمانی خود را از دست داده است.

دکتر صمدی و  دکتر نیرویی،   از پزشکان خبره و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین آقای ساداتی و جلالی نیا از کارمندان خدوم و نیز یک کارمند بازنشسته زن به نام  سیده راضیه حسینی‌نژاد جانشان را در راه خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل از دست داده‌اند.

همچنین جمعی از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران بیمارستان های بابل نیز دچار ویروس کرونا شده و اکنون در بیمارستان ها و یا خانه هایشان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت  و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد واکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

کد خبر 492851 برچسب‌ها استان مازندران كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران كروناويروس كرونا در ايران دانشگاه علوم پزشکی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی ذاکری روز چهارشنبه در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان، طرح یاد شده را یکی از مهمترین و از اولویت‌های مدیریت ترافیکی آذربایجان شرقی برشمرد و افزود: با افزایش داده‌های به دست آمده از این طرح بدون شک خواهیم توانست در موضوع مدیریت ایمنی ترافیک در سطح استان تصمیمات علمی و تخصصی‌تر اتخاذ کنیم.

وی بر مشارکت و همکاری‌های فشرده بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری تبریز، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و سایر سازمان‌های مرتبط در اجرای این طرح مهم تاکید و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مدت محدود توانسته است در طرح غربالگری رانندگان پرخطر موفق عمل کند، بر این اساس انتظار داریم اجرای طرح یاد شده ضمن تداوم مستمر در سطح استان انجام شود.

ذاکری موضوع ترافیک در کلانشهر تبریز به خصوص در اطراف برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا، شهید مدنی و بهبود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مسیرهای پر ترافیکی که بیمارستان‌ها و مدارس واقع شده است، با همکاری و تعامل دست به دست هم دهند تا شاهد کاهش ترافیک در این مسیرها باشیم.

وی با اشاره به اجرای سامانه دیسپچ در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: توسعه این طرح در مناطق مختلف شهری به عنوان یک ضرورت باید مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 6087469

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد