Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این استان در خدمات‌رسانی به بیماران تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این استان در خدمات‌رسانی به بیماران تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: خداوند مهربان و حکیم را سپاس می‏‌گوییم که ملت بزرگ ایران را در امتحان‌های گوناگون توفیق عنایت فرمود تا با سربلندی و سرافرازی دوره آزمایش را پشت سر بگذارد.

در ادامه این پیام آمده است: امتحان اخیر انتشار بیماری کرونا نیز امتحانی است که ملت بزرگ ایران با پیروزی به یاری و لطف خداوند مهربان و کریم از آن خواهد گذشت و در این میان انسان‌های بزرگی که بیشترین نقش را در این توفیق بزرگ و پیروزی عظیم داشتند، بیش از سایرین می‌‏درخشند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در این امتحان اخیر همه مردم به ویژه مسوولان و دست ‏اندرکاران خدمات درمانی بیش از پیش درخشیدند و اینجانب وظیفۀ خویش می‌‏دانم از همه کسانی که در این جهاد عظیم نقش ایفا کردند، قدردانی کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در استان مرکزی کادر پزشکی و درمانی، پزشکان ایثارگر و پرستاران فداکار و استاندار، و کادر اداری و نیروهای سپاه و بسیج مردمی و نیروی انتظامی و روحانیت معظم و پیشتاز و بسیاری دیگر از اقشار جامعه به‌‏ویژه دست‏ اندرکاران رسانۀ ملی با فداکاری و شکیبایی و ایثار به کمک دردمندان و گرفتاران این بیماری شتافتند.

در ادامه این پیام ذکر شده است: اینجانب از همه این عزیزان بزرگوار و فداکار تشکر و قدردانی می‏ کنم و برای عزیزانی که در این جریان جان خود را از دست دادند از خداوند بزرگ علو مرتبه و مغفرت و رحمت مسألت می‏ کنم و برای بازماندگانشان از خداوند کریم اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری پرستاران تقدیر استان مرکزی پیام آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد


آقای محسن عمادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: امیر توکل کامبوزیا که سابقه مبارزاتی را از پدرش و در مبارره با رضا شاه به ارث برده بود زندگی پرفراز و نشیبی داشت که همه جزییات آن در کتاب کامبوزیا آمده است.
وی افزود: پدر کامبوزیا در دوران رضا شاه و مبارزه با عوامل انگلیسی به شهادت رسید، مادرش او را برای تحصیل به مشهد می‌برد و او برای تحصیلات عالیه به روسیه می‌رود. آن جا با کلنل پسیان همراه می‌شود و فصل نوینی در زندگی اش ایجاد می‌شود.
آقای عمادی گفت: بعد از آن در دانشگاه‌ها این فعالیت را ادامه می‌دهد که منجر به تبعیدش به سیستان و بلوچستان می‌شود و سرانجام در سال ۵۳ به علت حمایت از امام خمینی (ره) و ادامه دادن مبارزه‌های انقلابی به دست ساواک به شهادت می‌رسد.
مدیر نشر ابراهیم هادی گفت: ما در کتاب کامبوزیا علاوه بر این که از اثر گذاری او برمنطقه سیستان وبلوچستان می‌گوییم، نکات کمتر گفته شده‌ای مثل همراهی رهبر انقلاب با کامبوزیا در مقطعی از زندگی اش و یادداشت ایشان بر کتاب کامبوزیا و در خصوص این شخصیت انقلابی گفته ایم.
وی افزود: کامبوزیا در عین حال یک شخصیت علمی بود که ما در این کتاب تلاش کرده ایم در خصوص تلاش هایش در این خصوص هم بنویسیم.
آقای عمادی گفت: نقش امیر توکل کامبوزیا در مبارزه با صهیونیسم بین المل و مجاهدت هایش در زمینه تفسیر قرآن و کوشش‌های علمی شهید کامبوزیا از نکاتی است که در کتاب آمده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب