Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@04:20:12 GMT

تعطیلی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۹۷۳

تعطیلی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در جهان

ایتنا -اپل اعلام کرده که به منظور حفظ سلامت و بهداشت جوامع و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا تمامی فروشگاه‌های خرده فروشی خود را در جهان تعطیل خواهد کرد.
اپل در کنار بسیاری دیگر از فروشگاه‌های آمریکایی از تعطیلی و بسته شدن تمامی فروشگاه‌های خرده فروشی خود در کشورهای مختلف به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس خبری که در رویترز آمده است، اپل که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان و ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده که به منظور حفظ سلامت و بهداشت جوامع و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا تمامی فروشگاه های خرده فروشی خود را در جهان تعطیل خواهد کرد.

این در حالی است که بسیاری دیگر از شرکت‌های آمریکایی نیز به تعطیلی و بستن فروشگاه‌های خود در کشورهای مختلف اقدام کرده‌اند.  
بر اساس بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی این شرکت منتشر شده است، تمامی فروشگاه های خرده فروشی اپل در کشورهای مختلف به جز چین تا تاریخ ۲۷ مارس سال جاری میلادی تعطیل خواهد شد.  

از دیگر شرکت‌هایی که به بستن فروشگاه های خود اقدام کردند می توان به اپراتورهای مخابراتی ورایزن و تی موبایل اشاره کرد که اعلام کرده اند: تمامی فروشگاه های خود را در ایالات متحده آمریکا به طور موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند کرد.

آنها در بیانیه‌های منتشر شده خود عنوان کرده‌اند که این اقدام به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک کرونا و ترغیب کاربران و شهروندان به ماندن در منزل صورت گرفته است.

ویروس خطرناک و مرگبار کرونا با سر منشأ چین تاکنون بالغ بر ۱۵۳ هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان درگیر و آلوده کرده و جان بیش از ۵۷۰۰ نفر را نیز گرفته است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل ویروس کرونا فروشگاه اپل کشورهای مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد