Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بروز کرونا رسانه‌های بن سلمانی ابتدا و در سطحی وسیع کوشیدند تا کانون این مساله را هم درمنطقه وهم دردیگر کشور‌های جهان متوجه ایران کنند. هدف غایی این رسانه‌ها درحقیقت به انزوا کشاندن ایران بود پروژه‌ای که ۴ دهه است ان را پیگیری کرده اند، اما درحقیقت بخیه به دوغ زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های سعودی و البته وابستگان معدود منطقه‌ای ایشان هرکجا مبتلایی به کرونا میافتند آن را تازه بازگشته از ایران می‌کردند و در سانسور اخبار کرونایی درخصوص خود و دوستانشان در منطقه از یک سو و در امریکا از دیگر سو سنگ تمام می‌گذاشتند و البته همچنان براین سانسور وکوچک نمایی اصرار دارند، اما در شرایط جدید و پس از انکه بر همگان روشن شد که همه گیری کرونا جهانی است و مرز نمی‌شناسد و در شرایطی که حتی امریکا نیز مجبور به اعلان "حالت فوق العاده "در این کشور شد رسانه‌های قبیلگی سعودی مهم‌ترین وظیفه خود را حفظ و صیانت از شخص رییس جمهور امریکا تعریف کرده اند و به شدت می‌کوشند تا اخباری که متوجه سلامت ترامپ از ابتلا به کروناست را دروازه بانی کرده و در عین حال اخبار موید سلامتی او را پوشش دهند.

بدیهی است در این شرایط آل سعود و رسانه‌های این کشور نه دغدغه دار ترامپ که نگران اینده حکومت بن سلمان و پادشاهی او هستند و البته همچنان امیدوار به اینکه روزی ایران و امریکا درگیر شوند و میوه‌های این درگیری در سبد سعودی قرار گیرد. تمرکز بر ماجرا‌های این روز‌های عراق و تلاش سعودی برای منتسب کردن حملات مردم عراق به پایگاه تاجی به ایران نیز از همین منظر تعقیب می‌شود اگرچه تلاش برای دور کردن و منحرف ساختن افکار عمومی جهان از مساله دستگیری شاهزادگان سعودی توسط بن سلمان در سایه کرونا، ایران، عراق و بالاخره سلامتی ترامپ محل اهتمام جدی مقامات و رسانه‌های سعودی است.

اینکه تاکجا بن سلمان خواهد توانست به مو‌های دختر خاله اش افتخار کند را بایستی منتظر ماند و دید و البته باید انتظار کشید تاریخ انقضای بن سلمان برای این دختر خاله کی فرا خواهد رسید بالاخره در کارنامه تعریف شده امریکایی‌ها هر فرد تاریخ انقضا و کارویژه‌ای مشخص دارد.

منبع: العالم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدبن سلمان ویروس کرونا کرونا ویروس بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خبرهای مهم پیرامون بازیکنان خارجی لیگ برتر فسخ قرارداد علی عدنان مدافع عراقی و ملی‌پوش مس رفسنجان بود. کاپیتان تیم ملی عراق که در نیم فصل رقابت‌های لیگ هم اقدام به ترک ایران کرده بود، در نهایت به جمع نارنجی پوشان برگشت و در بازی‌های گذشته برای مس به میدان رفت.

علی عدنان که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد محروم بود با کسب اجازه از محرم نویدکیا به امارات سفر کرد اما برخلاف وعده‌ای که داده بود به ایران برنگشت. او در مسابقه جام حذفی مصر مقابل پیکان هم غایب بود تا در نهایت باشگاه مس رفسنجان از فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی و دو طرفه بدهد.

مدافع عراقی مسی‌ها بعد از فسخ قرارداد خود در پستی اینستاگرامی به ماجراهای امنیتی در ایران اشاره کرد و آن را دلیل جدایی‌اش دانست. حالا اما محرم نویدکیا سرمربی مصر در نشست خبری خود به مسئله جدایی علی عدنان اشاره کرده است.

نویدکیا در این خصوص گفت: او یک بازی محروم بود؛ من به ایشان دو روز اجازه دادم استراحت کند که با روز استراحت تیم می‌شد سه روز. ایشان رفتند و برنگشتند، بعد هم که پیگیر شدیم، یک بار گفت پروازمان به خاطر اینکه در دبی سیل آمده کنسل شده، گفتیم روز بعدش بیاید و نیامد.

سرمربی مس افزود: برای من در فوتبال دو تا چیز مهم است؛ یک نظم و انضباط و دو کیفیت بازیکن. بقیه مسائل دیگر اصلا به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم تیم را رعایت نمی‌کند، برای من همین کافی است که عذرش را بخواهم.

نویدکیا همچنین گفت: این را به باشگاه می‌سپارم که در موردش تصمیم بگیرد. فقط بحث انضباطی بود که چون سه روز به ایشان استراحت داده بودم، حالا یک روز هم دبی سیل آمده بود یا پرواز تاخیر داشته یا اصلا پرواز کنسل شده، می‌شود چهار روز، نه پنج روز ولی چون غیبتش شد ۱۰ روز و ۱۵ روز، من به باشگاه گفتم که دیگر نیازی به ایشان ندارم.

دیگر خبرها

  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو