Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز حناچی - شهردار تهران امروز (25 اسفند ماه ) در صحنه علنی شورای شهر اعلام کرد: به خاطر تحریم هایی که آمریکا نسبت به ایران ایجاد کرده است امکان قرنطینه تهران وجود ندارد چون توان تامین مایحتاج مردم را نداریم .تحریم ها باعث شده است بسیاری از انتظارات به حقی که مردم در این روزها از مسئولان خود دارند ، انجام پذیر نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناطقان:  شهردار تهران امروز (25 اسفند ماه ) در صحنه علنی شورای شهر اعلام کرد: نمی توانیم حمایت های بعد از اعلام قرنطینه تهران بخاطر کروناویروس رابرای مردم اعمال کنیم به همین دلیل پایتخت را قرنطینه اعلام نمی کنیم.

شهردار تهران در ادامه سخنانش با بیان اینکه بحران کرونا مصادف شده است با زمانی که سخترین روزهای تحریم های ظالمانه آمریکا را پشت سر می گذاریم گفت : تحریم ها باعث شده است بسیاری از انتظارات به حقی که مردم در این روزها از مسئولان خود دارند ، انجام پذیر نباشد.

پیروز حناچی با گفتن از اینکه در بسیاری از کشورهای جهان که درگیر کرونا هستند با اینکه حتی قرنطینه اعلام نشده اما اکثر شرکت ها تعطیل شده اند تا تردد شهری کاهش یابد ادامه داد: دولت های این کشورها به شرکت هایی که بحران کرونا باعث افت درآمد های آنها شده است ، خسارت کامل پرداخت می کند . به کادر بهداشتی و پزشکی تا پایان دوره ، حقوق دو برابر داده می شود. شرکت های تا پایان این دوره از پرداخت مالیات و اقساط معاف هستند .به افراد بالای 60 سال نیز توصیه شده است که در خانه بمانند و شهرداری وظیفه دارد که مایحتاج مورد نیاز آنان را تامین کند. اگر شرایط عادی اقتصادی بود و تحریم های آمریکا بر فضای اقتصاد کشور سایه نیانداخته بود به راحتی می توانستیم قرنطینه را اعمال کنیم ولی ما توان اجرایی کردن مراحل حمایتی بعدی که پس از اعلام قرنطینه باید در کشور انجام شود را در این وضعیت تحریم نداریم و با اینکه باید اسکان خانواده هادر خانه برای محافظت از سلامت آنان صورت بگیرد ولی با این شرایط نمی توانیم قرنطینه اعلام کنیم.
برچسب ها: تهران ، قرنطینه ، ناطقان ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهران قرنطینه ناطقان کرونا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود