Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی امروز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه پس از جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست امروز گفت: در جلسه امروز موضوعات اقتصادی و اینکه موضوع کرونا در شرایط کسب و کار آنها تاثیرگذار بوده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولا تصمیم جمع بر این بود و بر این تاکید کردیم که شرایط اقتصادی، روند اقتصادی، تعامل مردم و فعالیت اقتصادی علیرغم اینکه با کرونا مواجه هستیم و پروتکل‌هایی را از نظر بهداشتی باید مورد توجه قرار دهیم باید عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود.

روحانی ادامه داد: البته در بعضی کسب و کارها به طور طبیعی مشکلاتی ایجاد کرده و ما در جلسه دنبال این بودیم بتوانیم به ‌آنهایی که در این شرایط دچار مشکل هستند، کمک کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: دوم اینکه ما چیزی به نام قرنطینه نداریم اصلا اینکه شایع شده در تهران یا بعضی شهرها برخی فروشگاه‌ها و برخی مشاغل قرنطینه هستند اصلا چنین چیزی وجود ندارد. نه امروز قرنطینه است، نه ایام نوروز، نه بعد و قبلش و همه در کسب و کار و فعالیت خود آزادند.

 وی یادآورشد: خدمات دولت هم به طور معمول به مردم خواهد رسید منتهی همه تلاش ما این است فعالیت اقتصادی و خدمات دولت به گونه‌ای باشد که مردم بیشتر در خانه بمانند و یا اگر اقدامی انجام می‌شود در چهارچوب پروتکل بهداشتی باشد.

روحانی گفت: نسبت به اینکه کاری تعطیل شود، روز و ساعتی تعطیل شود، کسب خاصی مورد محدودیت قرار بگیرد، مرجع آن فقظ ستاد ملی در تهران است. استان‌ها به هیچ عنوان حق تصمیم گیری ندارند نه استانداران و نه بخش‌های بهداشتی. هرگونه محدودیت در ستاد ملی تصمیم گیری می‌شود بنابراین در استان‌ها در این زمینه نباید اقدامی صورت بگیرد.

ادامه دارد ...

کد خبر 492883 برچسب‌ها حسن روحانی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی