پرسپولیس و تراکتور، هر دو یک بازی بدون تماشاگر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۷۹۷
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در خصوص اتفاقات بازی فی ما بین دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته ۱۷ لیگ برتر پس از دعوت این کمیته از متخلفین این دو تیم در جلسه جداگانه و پس از بررسی و استماع دفاعیات طرفین، اعضاء این کمیته با اتفاق آراء نسبت به افراد متخلف بدین شرح رأی خویش را صادر کرد:
۱- در مورد عمل اشکان دژاگه با بررسی و بازبینی فیلمهای موجود تعداد فحاشیهای طرفداران باشگاه پرسپولیس به ایشان و نظر به دفاعیات و فقدان سابقه از سوی مشارالیه وفق ماده ۹۵ رأی برائت اشکان دژاگه را صادر و اعلام میدارد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
۲- در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی محمد رضا خانزاده، بازیکن تیم تراکتور و نظر به بازبینی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته مصداق بند ج ماده ۵۴ مقررات انضباطی بوده و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات به لحاظ فقد سابقه با تبدیل محرومیت، ایشان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میشود.
۳- در مورد تخلف صورت گرفته از سوی ساکت الهامی و پس از بررسی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی مسابقه و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته از سوی مشارالیه را مصداق بند ۳ ماده ۸۹ مقررات انضباطی دانسته و با عنایت به فقد سابقه و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات با تبدیل محرومیت، ساکت الهامی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
۴- در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس و نظر به بازبینی فیلم مسابقه، گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته از سوی مشارالیه مصداق بند ج ماده ۵۴ مقررات انضباطی دانسته و شجاع خلیل زاده را ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میشود. قابل ذکر است که چنانچه این رأی قطعی گردد یک جلسه محرومیت تعلیقی مشارالیه در هفته چهارم لیگ نیز در اولین بازی رسمی لیگ برتر اعمال خواهد شد. ۵- در مورد تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس و پس از بازبینی فیلمها و عکسها و بررسی گزارش مقامات رسمی مسابقه، تخلفات تماشاگران پرسپولیس محرز بوده و وفق مواد ۸۵ و ۸۶ مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر بعنوان میزبان در مسابقه لیگ برتر و در بازی با تراکتور محکوم مینماید.
۶- در مورد تخلفات تماشاگران منتسب با باشگاه تراکتور، پس از بازبینی فیلمها و عکسها و بررسی گزارش مقامات رسمی مسابقه، تخلف تماشاگران منتسب محرز بوده و وفق مواد ۸۵ و ۸۶ مقررات انضباطی باشگاه تراکتور را به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران بعنوان میزبان و در مسابقه لیگ برتر در بازی با پرسپولیس محکوم مینماید. این رأی بغیر از بند ۱ و ۳ در باقی بندها در مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در مرجع محترم استیناف است.
انتهای پیام/
منبع: قدس آنلاین
کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال میلیون ریال جریمه نقدی گزارش مقامات رسمی صورت گرفته از سوی تخلف صورت مقررات انضباطی مورد تخلفات بازبینی فیلم مورد تخلف لیگ برتر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نمایشهای بدون سلبریتی شگفتانگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روزها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی میکند.
پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان میفروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش میکند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقشها این است که یک تیپ را بازی میکنم و از آنجایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.
او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قابهای زیبایی روبرو میشود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایشهای دیگر تغییر صحنه است، صحنهها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو میشوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق میافتد.
پریدار به اهمیت نور در این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب میفهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگرهای اصلی این نمایش است.
او با اشاره به اینکه نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث میشود تماشاگر وقتی به خانه میرود هم ذهنش درگیر این نمایش میماند، پازلها را کنار هم میچیند و از کشفهای جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشتهاند که این نمایش را باید چند بار دید.
این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استانها و شهرستانهای دیگر میآیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده میشوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر میبینند حرفهایتر هستند، چون تئاترهای مختلف ازشهرهای ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را میشناسد خیلی ارزشمند است و باعث میشود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.
پریدار افزود: هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلیها به تماشای آثاری که چهرههای شناخته شده ندارد نمیروند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهرهای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.
این بازیگر، حضور هنرمندان شهرهای دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استانها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهرهای دیگر برای اجرا به تهران میآیند سعی میکنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزهای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دستاندرکاران حوزه نمایش درخواست میکنم از پتانسیل شهرستانها بیشتر استفاده کنند.
انتهای پیام/