Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبلغ ذکر شده به حساب سرپرستان ۱۸ هزار خانوار واریز شده است.

وی به خانوارهای که این کمک را دریافت کردند اشاره کرد و افزود: بیماران صعب‌العلاج، بیماران خاص، زمین گیر، سالمندان و خانوارهای که مشمول طرح سو تغذیه کودکان هستند از این کمک بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با آرزوی سلامتی برای تمام هموطنان‌مان به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همیاری هم از این مرحله حساس نیز گذر کنیم.

پرپنچی همچنین یادآور شد: برای همه کارکنان کمیته امداد استان تهران نیز ژل بهداشتی ضدعفونی کننده دست تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است.

کد خبر 4878858 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کرونا کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران احتکار نوروز آتش نشانی محسن هاشمی قوه قضاییه نیروی انتظامی روز درختکاری دستگیری سارق مجید فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه