Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر از تولید دستکش‌های پلاستیکی یکبار مصرف در استان خبر داد و گفت: در راستای تامین نیاز جامعه در مقابله با ویروس کرونا تولید دستکش یکبار مصرف در استان روزانه به ۶۰ هزار جفت خواهد رسید. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رسول رستمی صبح امروز در بررسی واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده  مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه تمام تمهیدات در راستای مبارزه با این ویروس اندیشیده شده است اظهار داشت: تولید مواد ضدعفونی کننده، ژل، دستکش و ماسک از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که قدم‌های مهم و اثرگذاری برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان بوشهر آغاز شده است افزود: در این راستا تولید دستکش‌های یکبار مصرف در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر آغاز می‌شود.

مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر از تولید دستکش‌های پلاستیکی یکبار مصرف در استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و با همکاری و مسئولیت پذیری شرکت‌ بهین تداوم با توجه به نیاز مبرم شهروندان به دستکش‌های پلاستیکی یکبار مصرف از فردا کار تولید این محصول در استان بوشهر آغاز می‌شود.

رستمیبا بیان اینکه طی چند روز گذشته قالب جدید تولید دستکش یکبار مصرف نصب شده است افزود: فردا کار نهایی تولید با ظرفیت 450 کیلوگرم در روز با سه دستگاه مجزا آغاز خواهد شد. 

وی  تصریح کرد: هر کیلو دستکش پلاستیکی تعداد 800 عدد جفت دستکش را شامل می‌شود و در بسته‌های یک کیلویی برای اصناف، 100 و 50 عددی برای خانوارها و مراکز عمومی به بازار عرضه می‌شود.

بسیج سازندگی بوشهر روزانه 30 هزار ماسک تولید می‌کندسپاه استان بوشهر 2200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردرئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: تا این لحظه 13 بیمار کرونایی از مراکز درمانی استان مرخص شدند

مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر با بیان اینکه شرکت لیان رز در منطقه ویژه بوشهر فعالیت می‌کند خاطر نشان کرد:  این شرکت در همین راستا اقدام به تامین قالب تولید دستکش کرده که با نصب و راه‌اندازی این واحد تا چند روز آینده ظرفیت تولید این نوع  روزانه به 60 هزار جفت افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یکبار مصرف در استان تولید دستکش استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد

استاندار همدان با بیان اینکه برق استان با اولویت‌بندی‌های خاص تقسیم و توزیع شود، گفت: مصرف برق خانگی، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن باید انضباط پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، جلسه‌ شورای مدیریت مصرف برق پیش از ظهر امروز در سالن شهدای استانداری همدان و با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تبریک روز صنعت برق بر فعالان این عرصه بر اینکه مصرف برق در استان باید انضباط پیدا کند تاکید کرد و اظهار داشت: مصرف برق خانگی، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن باید انضباط پیدا کند.

وی افزود: رویکرد شعار سال باید سرلوحه امور قرار گیرد به نحوی که جهش تولید محقق شود، یعنی افزایش چند برابری نسبت به گذشته ایجاد شود.

استاندار همدان با بیان اینکه چهار هزار و 300 میلیون کیلووات حجم برق مصرفی استان، با اولویت‌بندی‌های خاص تقسیم و توزیع شود، افزود: در شرایطی که در موضوع انرژی با محدودیت مواجه هستیم، شعار سال باید با بهره‌وری در تولید محقق شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: باید نقاط هدررفت برق شناسایی و کاهش پیدا کند و مدیریت انرژی با اولویت‌های مشخص در استان پیگیری شود و در زمانی که مصرف برق واحدهای صنعتی یا خانگی از حد نرمال خارج شد، باید علت آن مورد بررسی قرار گیرد تا رعایت مصرف با بهره‌وری انجام شود.

وی با بیان اینکه صنایع پاک، دانش‌بنیان و نوآور در همدان رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: به پدافند غیرعامل در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و مخاطرات احتمالی توجه ویژه شود.

در پایان جلسه از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه مصرف بهینه انرژی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد