Web Analytics Made Easy - Statcounter

 میرشمس مومنی زاده روز یکشنبه در دهمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رشت با بیان اینکه تجمعات موجب انتقال ویروس کرونا می شود، اظهار داشت: حضور مردم در بازار برای خریدهای نوروزی و حضور گردشگران تهدیدی جدی است.

وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی افزود: در ایام نوروز به احتمال زیاد شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی به استان گیلان خواهیم بود، ضمن توقف باید از شهرستان رشت عبور کنند که این مهم برای ما تهدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی زاده با اشاره به حضور ۳ تا ۴ میلیون گردشگر در شهرستان رشت در سال گذشته، خاطر نشان کرد: اگر به فرض یک تا ۲ میلیون مسافر و گردشگر به شهرستان رشت ورود کنند، مبتلایان و ما چند برابر خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که ما مسئولان اداری و اجرایی و به عنوان خدمتگزاران مردم باید تصمیم گیری های درستی داشته باشیم، اضافه کرد: باید برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تدابیری جدی اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: در ورودیهای استان توصیه های مربوط به سلامت را به مردم بگوییم و آنان را از آلودگی گیلان به ویروس کرونا مطلع کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا سریع است، بیان داشت: اگر ورود گردشگر به شهرستان رشت را داشته باشیم، مطئمن باشید مشکلات ما بیشتر می شود.

دکتر جلال برشان اظهار داشت: اینکه ما به عنوان پزشک می گوییم شرایط انتشار ویروس کرونا وحشتاک است ، به این دلیل است پزشکان این موضوع را لمس می کنند، ما از این موقعیت می ترسیم.

در این جلسه هر یک از مسئولان شرکت کننده درباره تدابیر جدی مبنی بر جلوگیری از تجمعات در بازارها و ورود گردشگر به شهرستان رشت تاکید کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تصمیم گیری های تعطیلات نوروزی فرماندار شهرستان مسافران نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت