Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@04:29:42 GMT

پاس گل های فوق العاده از ستاره سرخپوشان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۹۹۹

پاس گل های فوق العاده از ستاره سرخپوشان + فیلم

پاس گل‌های توماس مولر در بوندس لیگا فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین پاس گل های توماس مولر بازیکن باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان در فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

توماس مولر (زادهٔ ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۹ در وایلهایم در اوبربایرن) بازیکن فوتبال تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین بازی‌اش را برای تیم نخست بایرن‌مونیخ در دوران لوئی فان خال انجام داد و قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی تجربه کرد. این دستاورد سبب دعوت او به تیم ملی شد و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم شرکت کرد. جایی که او آقای گلی جام جهانی را با ۵ گل به دست آورد.
او بهترین بازیکن جوان جام جهانی و همچنین کفش طلای جام جهانی را به خاطر آقای گلی دریافت کرد، ۵ گل و ۳ پاس گل. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۳ حضور داشت و همراه بایرن قهرمان شد. همچنین در جام جهانی ۲۰۱۴ گل اول آلمان در مقابل برزیل را به ثمر رساند. این گل ۲۰۰۰امین گل تاریخ تیم ملی فوتبال آلمان می‌باشد. توماس مولر همراه تیم ملی آلمان در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان شد.

توماس مولر هم‌اکنون کاپیتان دوم بایرن مونیخ (بعد از مانوئل نویر) می‌باشد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توماس مولر بایرن مونیخ مولر بایرن مونیخ توماس مولر مولر بایرن مونیخ توماس مولر جام جهانی تیم ملی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل جواب رئیس بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

امروز و قبل از شروع بازی بایرن با فرانکفورت، توخل پاسخ این اظهارنظر رئیس را داد و گفت: «این خیلی دور از واقعیت است و من حتی نمی دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر من چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی اگر خوب کار کنند، همیشه جایگاهی ویژه در کنار من دارند. من به سختی می توانم حرف های اولی هوینس را درک کنم.»

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید