Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:18:06 GMT

سردار کوثری: بحث قرنطینه تهران مطرح نبوده و نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۳۹۵

سردار کوثری: بحث قرنطینه تهران مطرح نبوده و نیست

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: برخی شایعه بسته شدن مغازه ها و پمپ بنزین ها را مطرح کرده و مردم ما را دچار مشکل کردند در حالی که اصلا چنین چیزی مطرح نبود.

سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه امنیتی ثارالله با رد برخی شایعات مبنی بر قرنطینه تهران، گفت: برخی به صورت هدفمند شایعه می سازند تا سلامت و امنیت مردم را خدشه دار کنند و طبیعی است که دستگاه های مسئول با عوامل انتشار چنین شایعه های برخورد قاطع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثری اظهار داشت: برخی به دنبال این شایعه، شایعه بسته شدن مغازه ها و پمپ بنزین ها را مطرح کرده و مردم ما را دچار مشکل کردند در حالی که اصلا چنین چیزی مطرح نبود.

وی گفت: به هیچ عنوان بحث قرنطینه تهران مطرح نبوده و نیست و مردم عزیز و فهیم ما خودشان برای تامین سلامتی خود، خانواده و جامعه، "خود قرنطینگی" را اعمال و‌ با رعایت دستورالعمل های پزشکان تنها در صورت ضرورت از منزل خارج خواهند شد.

سردار کوثری همچنین گفت: نیروهای مسلح برای دفاع از سلامت مردم در صحنه هستند و همراه با مردم، جامعه پزشکی را برای مقابله با ویروس کرونا، یاری خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: قرارگاه ثارالله آماده کمک و حمایت همه جانبه به جامعه پزشکی است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا قرنطینه سردار کوثری ویروس کرونا کرونا قرنطینه تهران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند