Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اجتماعی خرداد: کرونا مصیبت و درد و رنج با خود آورده اما در عین حال نکات مثبت و فوایدی هم داشته است، من جمله آنکه در طول چند سال گذشته به دلایل مختلف و اتفاقات متفاوت جو ناخوشایندی نسبت به پزشکان و کادر درمانی در جامعه ما شکل گرفته بود که با شیوع کرونا و رشادت و ایثار و از خودگذشتگی که کادر درمانی از خود به نمایش گذاشت آن بار منفی نیز شسته شده و رفت اما برخی قشرها هم در این میان نمره منفی تازه ای به کارنامه خود افزوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خرداد، در حالیکه کرونا در سراسر جهان مشغول جولان و شیوع تند و تیز است و همه جوامع را کم یا زیاد درگیر در تبعات خود کرده است، واکنش های برخی چهره ها و افراد جالب توجه و شایسته تامل است و جز تقدیر و تحسین بر نمی انگیزد و در مقابل عده ای هم با سکوت خود مایه تعجب و بهت هستند.

کریستیانو رونالدو ابر ستاره فوتبال جهان که خودش نیز بواسطه مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنان یوونتوس در قرنطیه به سر می برد در اقدامی جالب توجه، تمامی هتل های CR7در پرتغال را تبدیل به بیمارستان کرونا کرده و گفته است که در این مدت نیز حقوق کارمندان را بدون هیچ تغییری پرداخت خواهد کرد.

در خبری جالب توجه به خصوص برای ما ایرانی ها کارگردان و بازیگر چینی که رتبه 38 در میان سلبریتی های چین را داراست کمک شایان توجهی برای مردم ایران ارسال کرد.

به گفته سفیر چین در ایران، زوژنگ کارگردان و بازیگر مشهور چین، معادل ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار معادل ۱۵ میلیون یوان به منظور کمک به مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده است. این اهدایی شامل ۵۰۰ دستگاه اکسیژن‌سنج خون (Pulse Oximeter، ۲۵ دستگاه اکسیژن ساز و یک دستگاه CPR) است که از طریق هواپیمایی ماهان ارسال شده است.
این دو نمونه از سیل اقدامات اینچنینی توسط بازیگران و چهره های سرشناس و سلبریتی در سراسر جهان مورد اشاره قرار گرفت تا عریضه برای ذکر این نکته خالی نباشد که در چنین بحبوحه سخت و طاقت فرسایی که آحاد مختلف جامعه درگیر در مخاطرات کرونا هستند چرا شاهد حرکت ملموس و محسوسی از سوی هنرمندان و سلبریتی ها و به خصوص فوتبالیست های ثروتمند کشورمان نیستیم؟

البته از حق نگذریم که برخی کوتاهی نکرده و به میدان آمده اند همانند روزبه نعمت الهی که کنسرت زنده برای صندلی های خالی را اجرا کرد تا دل مردم را شاد کند و از غم آنان بکاهد یا چند پست بازیکنان فوتبال اما اینجا هم از حق نباید بگذریم که حجم حضور و تلاش سلبریتی ها برای کمک به مردم برای مقابله با کرونا به هیچ روی همسطح فاجعه و مصیبت و البته پتانسیل آنان نیست حتی در زمینه های هنری و تخصصی این چهره های مشهور که عیار خود را می بایست در چنین بحران تمام عیار و فراگیری نشان دهند.

البته کرونا دیر یا زود خواهد رفت اما مردم هیچ گاه فراموش نخواهند کرد که چه کسانی در بحبوحه مصیبت و فاجعه یاور و یار آنان بودند و مردمی ماندند و چه کسانی خود را کنار کشیده و تن به مخاطره نسپردند.


برچسب ها: کرونا ، کرونا ویروس ، رونالدو ، سلبریتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس رونالدو سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

۵ مرد سلبریتی که به باور متخصصان به گونه هایشان فیلر تزریق کرده‌اند 

چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟


روایت سلن دیون از بیماری سختش


انسان از چه سنی «پیر» است؟


تبلیغات عجیب در اینستاگرام که اعصاب برای مردم نگذاشت


قابی تازه از دانیال حکیمی و پسرش که وایرال شد


فرزند شما به خاطر این نشانه‌ها، یک نابغه است
چنار ۸۰ساله‌ای که در دل ساختمان ۵طبقه زنده ماند


استایل شیک بازیگر سریال فاصله‌ها در یک کنسرت


عکسی از یک نوشته بامزه در باشگاه مردانه


عکس خاص و متفاوتی که یک معلم منتشر کرد


عکس احساسی که از شبنم قلی‌خانی پربازدید شد


عکس این پارک در تهران، سوژه کاربران شد


فال روزانه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳


تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش پول ایران


محور کندوان یکطرفه شد
استایل بازیگر «تمساح خونی» در مشهد جلب‌توجه کرد


پنج نکته درباره سریال خبرسازی که پخش آن در ایران ممنوع شد


آتش‌سوزی شدید در خانه های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم(ع) گیلان
خبر تازه فراجا برای خودروهای تک پلاکه

دیگر خبرها

  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • معلمان سلبریتی که نمی‌شناسید!