Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر یکشنبه در ارتباط تصویری با رؤسای شبکه‌های بهداشت درمان و بیمارستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: حماسه پزشکان، پرستاران و همه عواملی که در خط مقدم مبارزه با ویروس جدید کرونا قرار دارند در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با ابراز تشکر و قدردانی صمیمانه از ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی و استان بوشهر افزود: با صدور فرمان مقام معظم رهبری شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از عزم ملی با حضور ارتش، سپاه، بسیج و نهادهای مردمی برای مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته تاکنون یادآور ایثار دوران دفاع مقدس است ادامه داد: این بیماری فراگیراست و سرعت بالایی در انتقال دارد لذا در کنار مسئولان مردم نیز باید خود را مسئول مبارزه با آن بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون طرح‌های خوبی برای کنترل این بیماری ارائه‌شده است اما بهترین راه عمل به توصیه‌های بهداشتی است که توسط ستاد مبارزه با کرونا به مردم ارائه می‌شود.

امام جمعه شهر بوشهر خاطرنشان کرد: از همه مردم تقاضا دارم به اخباری که از طریق رسانه‌های معتبر یعنی روابط عمومی ستاد مبارزه با کرونا و صداوسیما توجه داشته باشند و به شایعات با منابع نامشخص توجه نکنند.

صفایی بوشهری با تقدیر از اقدام عموم مردم در لغو مراسم‌ها و تجمعات عمومی افزود: مهم‌ترین بخش مبارزه و قطع انتقال ویروس در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

وی تصریح کرد: هم عقل و هم شرع حکم می‌کند تا مردم برای حفظ سلامت خود مسافرت نوروزی، دیدوبازدیدها و مراسم‌های سال نو را لغو کرده و برای کنترل بیماری در خانه بمانند.

صفایی بوشهری اظهار امیدواری کرد: به امید خداوند بزرگ با برنامه‌ریزی‌های جدید بافرمان مقام معظم رهبری به زودی نشست شکرانه رفع این بیماری را برگزار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با ابراز قدردانی از گروه‌های مردمی که به کمک جهادگران سلامت آمده‌اند خاطرنشان کرد: تمام مصلاهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و مساجد در خدمت ستاد مبارزه با کرونا قرار دارند و مردم هم با حفظ امیدواری به مانند سرباز در این راه جهادگران سلامت را یاری دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ضمن بررسی وضعیت اقدامات انجام‌شده در ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر با ارتباط تصویری با رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های استان بوشهر از خدمات مدافعان سلامت تقدیر کرد.

کد خبر 4879090

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی صفایی بوشهری سپاه بسیج ستاد مقابله با کرونا بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد ستاد مبارزه با کرونا صفایی بوشهری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: تمهیدات لازم برای شرایط آب و هوایی پیش رو در استان یزد اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهرستان‌های استان یزد، ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: مصوب شد همشهریان از کوهنوردی خودداری کنند و از تردد در نزدیکی روخانه‌ها ومسیل‌ها جلوگیری شود.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: همشهریان از تردد در فضاهای عمومی و تفرجگاهی تا پایان مخاطره بپرهیزند، همچنین آماده‌باش شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های امدادرسان از دیگر مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و پرهیز از چرای دام را نیز مد نظر قرار دهند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد افزود: مقرر شده تا آب منطقه‌ای با همکاری دهیاری‌ها پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیز در برنامه داشته باشد.

کد خبر 749873

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است